svagheter

Min svaghet är att jag har lätt för att bedra. Visst jag tycker verkligen skitmkt om adam! Han är så jävla snygg, skitgullig och det viktigaste- han bryr sig om mig! Men hur hemskt det än låter så skulle jag faktiskt kunna börja göra nåt med någon annan på en fest! Dels p.g.a alkoholen dock, men tänk er! Din pojkvän är inte där, ingen han känner är där. Festens snyggaste kille kommer fram till dig för att prata, det liksom gnistrar till mellan er. Du märker att han är villig- o ja allt annat omkring er liksom bara tynar bort. Detta har hänt ett par gånger under tiden då jag har varit tillsammans med någon annan, men alla gånger har inte slutat med sex! Adam är väl medveten om vad jag är kapabel till, men älskar mig tydligen tillräckligt mkt för att försöka ändå:)
Det är verkligen något jag måste kämpa med! Sen kan det också vara på samma sätt fast tvärtom, det kan vara en av mina kompisars pojkvänner (OBS!! ABSOLUT INGEN NÄRA VÄN! Det skulle jag inte kunna leva med:S) men det har iaf bara hänt 1-2 gånger, men det är 1-2 för mkt. Det är dock enstaka gånger som detta har hänt utan att alkohol är inblandat! men det är fortfarande ingen ursäkt..
Vad är din svaghet?


Kommentarer
Postat av: emelie k

oj det låter inte bra ! men det viktigaste e att du försöker sluta med det. dricker inte så vet inte vad som gör så att du kan göra nått sådant då.

2009-12-26 @ 00:05:12
Postat av: sanna

snacka om att ha ett stort bekräftelse behov. & det är inget posetivt. märks att ni är unga :)



även fast ni inte tror det nu, så kommer ni växa upp en dag och tänka "haha fan vad små och töntiga vi var på den tiden, och vad lite vi egenlitgen visste"



med det sagt säger jag inte att det är en dålig blogg eller så.

2009-12-26 @ 01:39:51
Postat av: Anonym

jag har exakt samma svaghet. men ändå mår jag inte speciellt dåligt av det.. :S

2009-12-26 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0