SKÖN JUL!

hejhej GOD JUL! fan va trött jag är på det..xD
Längtar som bara den tills imooorn!!!!!! Åhh har inte haft sex på skitlänge nu!!! :D JAG ÄR VERKLIGEN SKITTAGGAD PÅ ATT TRÄFFA ÄLSKADE ADAM IMORN!!! - -Men jag kommer döda hans lillebror om han stör oss... okej nu ska jag nte vara elak, han är väl rätt gullig.. -.-
Nu ska jag tänka på honom och smeka mig själv! ett tips är att  t.ex sitta på handen så att den bedövas ni vet så att den typ "somnar", förstår ni? Då känner man inte att det är ens egen hand..;)
köpte ett par string tills imorn också! Tog bara de första bästa blå paret, som en överraskning då han tycker att blått passar bra på mig;) fanns inget rött : /
Tänkte också köpa en matchande bh men det fanns bara i A storlekar:S a, ja.. har en som passar bra här hemma! :)
Oops, såg att det inte är jul längre too bad..;)
ser lite ut som dessa! :)

Kommentarer
Postat av: emelie k

haha jag har också en kille med syskon som är asjobbiga ! BLOGGEN ÄGER ! :P

2009-12-25 @ 01:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0