Sexnovell

Det var en härlig sommardag och jag och min familj skulle åka till vårat sommarställe.
Vi brukade vara där med en familj vi kännt länge länge.Jag var 14 år då och en kille i den familjen var 16, och ja har alltid varit intresserad och kär i honom sen jag var ungefär jag var 4 år.
Vi hade precis hoppat ur bilen och tagit ur väskorna ur bilen när Emil kom springade och kramade mig ja vart väldigt chockad eftersom jag är 2 år mindre och då gav ja honom en kram tillbaka och han sa - Hej! oj hoppsan vad du blivit snygg på senaste tiden
då vart ja lite blyg och skrattade mest lite och han blinkade och gick fram till min mamma&pappa och sa hej och hälsade , sen så kom hans familj och kramades oss och hälsade sen gick vi in med alla saker och ja gick till stugan som ja sovde i brevid sommarhuset tyckte att det skulle vara skönt med ett eget litet hus.Ja såg sjön nedanför baken från huset och kände mig genast väldigt varm jag tog upp bikinin och började ta av mig trosorna och på med bikini trosorna och skulle precis dra upp linnet när ja hörde en busvisling det va Emil som stod lutad vid dörren jag drog ner linnet igen och sa - ville du något?
då sa han - ja vi har ju inte hunnit hälsat på varandra hur har du haft dig dom senaste 2 åren vi inte sätts
jag svarade - *fnittrade* jo bara bra dudå?
emil svarade - bra men har tänkt på dig en hel del faktiskt
jag svarade - hardu?:O
han svarade - ja
jag svarade - okej vad roligt då*fnitter*
jag sa att ja skulle gå ner och bada han undrade om han också fick det ja blev lite nervös då eftersom ja alltid gillat honom ja sa att han gärna fick det och han satte sig i sängen som ja stod vid och ja sa att han fick blunda för ja skulle ta av mig linnet då sa han okej , ja kollade hela tiden på honom så han inte skulle tjuvtjika och när ja tagit av mig den fick han kolla ja stod där med min bh, och i bikinitrosor och så sa jag kan ja få hjälp att knäppa upp bh:n?
han fick ett litet ryck och så kollade han ner på sin kuk och såg att nåt reste sig upp
ja började skratta och sa ja eller nej
då sa han jo ,okej och sen stod ja däär med blottande bröst och tog på mig min bikini överdel. Och sen var ja klar och frågade om vi skulle gå ner då gjorde vi det när vi kom ner till bryggan så va ja lite före honom ja stannade till och sprang till honom och gav honom en kyss honom vi stod där ungefär 20 sekunder och bara kyssdes och så vände ja mig om och gick mot stegen, och skulle gå ner i vattnet när ja gick upp igen och sa om ja skulle drukna skulle du rädda mig då?
då sa han såklart ja skulle
ja tog sats och sprang och hoppade i vattnet och dök långt ner och försökte hålla andan ja hade varit nere i 5 sekunder om man räknar sakta och sen så hoppade han i och letade upp mig vid vattnet sen såg han mig och drog upp mig ja va helt klarvaken ja hade inte svimmat eller något sånt men ja fick en kallsup sen så sa han när han fick upp mig på bryggan- är du inte riktigt klok du kunde ju ha dött?!
då svarade jag med lugn röst - nej för ja visste att du skulle ta mig
och så lutade ja mig fram och började strula med honom han tackade inte nej iallafall
jag smekte handen på hans muskelösa kropp och sen tog ja långsamt handen ner mot hans badbyxor och började runka av honom långsamt han började dra ner min bikini och smekte mina bröst ja började redan känna hur våt jag blev i fittan och ja började sedan suga av honom han stönade långsamt sen så slutade ja suga av honom och ställde mig upp och tog tag i hans och drog honom upp och gick emot lill stugan utan att säga nånting när han plötsligt sa - Amanda jag har alltid varit kär i dig
ja vände mig om och flinade och sedan öppnade dörren och sen låste jag när vi kommit in i stugan sedan tog ja tag i honom och putade ner honom i sängen och satte mig på hans mage och började hångla igen sen så kände jag hur kåt jag vart och drog ner hans badbyxor och såg givakten och drog ner min bikini trosa och förde långsamt in kuken i fittan på mig
ja började långsamt stöna sedan så blev han riden och så gick vi upp och gjorde missionären.
Sen hållde vi på ungefär 10 minuter så sprutade han i mig som en fontän och min orgasm kom också som en fontän det var riktigt skönt.Sen så började han slicka mig vilket också var riktigt skönt.Sen så slutade han och vi kollade på en film och så satt vi där nakna med täcket och så så kollade vi på en skräckfilm och han hållde om mig ja kände värme inom mig när han gjorde det.
Sen så Var klockan kanske 23:00 på kvällen och ja frågade om hana skulle gå upp till sig eller om han skulle sova hos mig han sa att han skulle gå upp. Vi gav varandra en kyss och han gick upp ja stod där med täcket vid dörren och kollade på honom tills ja inte såg honom mer ja stängde dörren och gick och la mig.
Ja vaknade av att ja kände värdens skönaste känsla och så kollade ja upp och sen ner , där låg emil och slickade min våta fitta jag frågade vad han gjorde och han svarade ja kunde inte sova för jag tänkte påå dig hela tiden ja blev glad.
Sen så reste ja mig upp och slängde mig över honom och började hångla jag drog ner hans byxor och såg att kuken hade stånd ja började runka och suga kuken sen så stoppade ja in kuken i fittan och jag red honom som faaaaaan.
klockan var ungefär 00 när han kom till mig ja kollade på klockan och nu var den 03 och nu började han spruta in i mig.
Och som vanligt min orgasm kom som en fontän
ja älskar honom.
jag sa till honom när vi låg brevid varandra där i sängen och så sa jag emil... jag älskar dig och vill bara vara med dig.
Han svarade - amanda asså ja har alltid varit intresserad av dig och ja älskar dig.
Vi gav varandra en kyss och ja somnade i hans varma famn.
Vi skulle vara här hela sommaren så ja hade flera flera nätter att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser ni ens novellerna innan ni lägger ut dom :s hahahaha!

Knappt nå pnukter, felstavningar, inget sammanhang alls.. Haha listan kan göras lång.



Blogger är helt okej, men tänk på vad ni lägger ut!!!!!!!!!!!!

2009-12-28 @ 18:05:31
Postat av: amanda!♥

Ni skrev ju i ett annat inlägg att ni inte skrev novellerna själva, så det här är inte klagomål på er!... men till den som har skrivit novellen. Han/hon har ju inte satt ut några punkter knappt :s herregud..

2009-12-28 @ 18:35:33
URL: http://aamannnnda.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vilken jobbig novell XD inget proffs jobb direkt

2009-12-28 @ 23:28:20
Postat av: Anonym

men vafan

sluta klaga!;o

2009-12-29 @ 16:10:37
Postat av: EVELINA JONSSON

fan va gulligt.

åh herregud. önska att det var jag som var tjejen i det där läget alltså. :)

skit bra blogg fan! :)

dig lägger jag till på bloglovin direkt . D:

2009-12-29 @ 19:06:14
URL: http://caisaevelinajonsson.blogg.se/
Postat av: felicia

haha förlåt men... den här var dålig xD

ni som brukar lägga upp så bra noveller kommer med den här? den som skrivit den vet knappt vad punkt & komma är.

2009-12-29 @ 19:12:09
URL: http://feliciazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0