Sexnovell

En kåt historia

Vi hade bestämt sedan innan att vi skulle träffas. Bara han och jag, där ingen kunde se oss. Vi skulle träffas ute i en mörk skog, mitt på natten. Jag längtade så förfärligt. Fast det var en hemlighet mellan oss, ingen fick veta något, så därför kunde jag inte ens säga till min allra bästa vän att mötet skulle ske. Han var fem år äldre än mig, så det var snarare förbjudet. Det gjorde saken ännu bättre.Jag hade förklarat för honom att jag inte var oskuld, men heller aldrig hade haft bra sex, så jag såg förväntansfullt fram emot natten.

När klockan slagit tolv smög jag mig ut genom bakdörren på våran lilla röda villa. Jag var tvungen att stanna och beundra den lite, det var nästan vackert. De små lyktorna som satt fästa på väggen vid terassen lyste upp mörkret i sin tysta ensamhet. Jag suckade och började jogga ner mot stigen där jag skulle ta höger, och efter några meter möta honom.

När jag såg honom stå där, men sin randiga mössa, och svarta jacka blev jag alldeles varm inombords. När jag kom närmare såg jag hur det glittrade i de vackra bruna ögonen, och han hade låtit det ljusbruna håret sticka fram under mössan. Hans läppar såg så mjuka ut, ville bara att han skulle riva av mig kläderna och ge mig hela sin kropp. Han log när han såg mitt drömmande ansiktsuttryck.
- Vart ska vi gå? Frågade han och tog ett steg närmare.
- Jag vet inte, svarade jag, kanske blir bra här, kan nog inte hålla mig så mycket längre.
- Bra, för jag känner likadant sötnos, svarade han och tog tag runt min midja. Försiktigt böjde han sig ner och lät de mjuka läpparna möta mina. Han smakade, sög och kysste mina läppar tills jag trevande knäppte upp hans byxor. Jag tog fram hans kuk och kollade ner på den ett ögonblick. Den var så fin där den stog, alldeles hård och bultande, längtande efter min våta fitta som snart rann över av alla vätskor.Jag började runka av honom,spottade i handen och knep åt lite extra över ollonet. Han stönade och lutade huvudet bakåt en aning, jag runkade fortare.
- Nej sluta jag kommer! Stönade han, jag vill hålla mig en stund till, vill trycka in kuken i dig.
- Gör det då, sa jag och såg flirtigt på honom. Han drog av mig mina mjukisbyxor och tröck upp mig mot ett träd. Han slickade mig först, så sjukt skönt var det. Jag kved av välbefinnande och drog upp tröjan så att de bara brösten blottades. Han slickade djupt in i min slidmynning, sög in safterna som pumpades ut, sedan tog han kuken och tröck in den hårt. Det var som en lättnad. Vi stönade, och han dunkade ollonet hårt mot mitt inre samtidigt som han kysste mig och masserade mina bröst. Jag knuffade undan honom, ställde mig på knä och tog den våta, bultande kuken i min mun. Jag tog den djupt in, cirkulerade med tungan runt hans ollon och drog bak förhuden med högerhanden. Han stönade och lutade sig mot ett träd. Sedan kom det. Jag svalde satsen nöjd och belåten, men han var inte färdig än. Snabbt drog han upp mig och kysste mig, sedan satte han sig mellan mina ben och särade på blygdläpparna. Sedan körde han in tungan och smekte min klitoris med tungspetsen. Samtidigt körde han in två fingrar och körde dom ut och in jättefort. Efter en stund kände jag som en våg skölja över mig, jag darrade och kände hur något sipprade ut. Jag fick visst en fontänorgasm och det var så grymt skönt.

När vi fått på oss kläderna, strulade vi lite, och sedan bestämde vi att vi skulle träffas fler gånger, och det hade jag verkligen ingenting emot.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Bra novell, :)

2009-12-21 @ 14:21:33
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Det enda som jag tycker är lite irriterande är stavningen ibland, det heter tryckte, inte tröck :/

Men i övrigt är det bra :)

2009-12-21 @ 20:00:25
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0