Sexnovell 3

Sommaren var slut och jag hände inte ännu gjort min sex debut. Jag hade fått flera chanser under sommaren efter flera utekvällar men inget hade känts rätt, ingen hade känts rätt. Jag skulle nu börja sista året på gymnasiet.
Sista året! Alla andra tjejer i klassen hade såklart gjort det! Och alla killar också för den delen. Men att ligga med en kille i klassen, ursch nej! De är alldeles för omogna att ens slösa tid på.

Jag är inte en sån person som ser min oskuld som något heligt men jag har i alla fall nog med heder att inte kasta bort den med en nolla. Men jag är kåt! Väldigt kåt !
I smyg har jag kollat på pappas porr och onanerat hela sommaren med min rabbit som är min käraste ägodel.

Jag har också haft en hel del heta drömmar som aldrig har varit om någon speciell kille förrän denna natt. Jag drömde att jag stod i skolans tjejomklädningsrum och duschade efter idrotten när någon smög upp bakom mig och började att smeka min våta kropp. När jag vänder mig och ser jag att de är min idrottslärare som står där i bar överkropp. Jag kunde inte slita min blick ifrån hans gudomliga sexpack. Han tar försiktigt tag under min haka och lyfter mitt huvud så jag nu ser rakt in i hans gröna ögon. Jag bara älskar hans gröna ögon för att ingen annan kille har en sån speciell och exotisk ögonfärg. Jag hörde nu mobilalarmet gå igång och jag vaknade i chock till.

Åååh neej.. Va jag tvungen att vakna nu! Jag ville ju att drömmen skulle utvecklas till så mycket mer! Eftersom allt som skulle hända med honom skulle just hända i drömmarna. Han skulle aldrig kunna va med mig på de sättet. Han är ju för sjutton nästan 10år äldre än mig och dessutom är han gift och har en 4årig son. Jag blev lite besviken över tanken att inte förlora min oskuld till den första jag nu drömt att göra det med men drömmar är bara drömmar.

Jag tog på mig mina jeans och en vit sliten och urringad t-shirt, satte upp mitt långa solblonda hår i en tofs och gick sedan ner och åt frukost. Jag fick bråttom till skolan eftersom jag som vanligt segar så jag fick slänga ihop idrottskläder och cykla fort till skolan. Hela dagen gick sakta. Lektioner i Svenska och Matte innan Lunch och sedan en lektion i Kemi innan vi skulle ha Idrott. Jag hoppades på att vi skulle utöva nån sport som jag faktiskt va grym på idag. Jag klädde snabbt på mig mina idrottskläder och gick in i salen för samling. De låg ett par fotbollar framme och jag blev genast glad. Jag älskar fotboll speciellt för att jag inte bara är bättre än alla tjejer på de utan också för att jag nästan dribblar förbi alla killar också.

- Hej elever! Är ni sugna på att lira lite boll!? Sa en grov manlig röst som jag visste tillhörde vår idrottslärare Adam. Alla killar plus jag utbrast jaaa.... i kör. Vi parades ihop i kill och tjej par och skulle spela mot ett annat par. Jag tog genast en boll och körde igång, nu skulle jag allt visa för dem hur grym jag var. Jag passa och dribbla och körde stenhårt så att jag dominerade själv.
- Bra Rebecca! Killarna får se upp så de inte tappar bollarna sa Adam och började att skratta. Ja de får de allt göra tänkte jag men bollarna jag mest va intresserade av var hans.

Jag blev mer och mer svettig och jag antar att nästan alla kunde se igenom min vita t-shirt vid de här laget. På fotbollsträningarna brukar alltid vi tjejer ta av oss till sport bh när vi blir för varma så utan att tänka mer på de drog jag av mig t-shirten och slängde den åt sidan på bänken.

Nu sköts de bollar lite här och var. Jag antar att de berodde på att killarna knappt lirade längre i alla fall inte med fokus på bollen utan på min solbruna kropp som var så gyllen emot min vita sport bh och jag hade inte heller små bröst. Jag antar att vissa tjejer inte tyckte om att jag fick ALL uppmärksamhet så några tjejer till som ville visa upp deras heta kroppar drog också av sig sina t-shirts.

Resten av idrottslektionen spelade vi tunering med 4lag. Såklart vann mitt lag och jag gjorde nog mer än hälften av målen.
- Bra spelat Rebecca sa min klasskompis Jonas och blinkade åt mig.
- Jag vet svarade jag självsäkert.

Jag var nu väldigt självsäker för jag visste att jag hade ägt allt och alla med mina dribblingar och för att Adam knappt hade kunnat slita blicken ifrån mig när jag spelade och när jag satt på bänken.

Jag stannade kvar extra länge och duttade med en boll tills att alla mina klasskompisar hade gått.

- Ska inte du gå hem Rebecca ? Frågade Adam

- Jo snart jag vill bara slå mitt rekord i duttar först.

- Ska du inte hem då Adam ? frågade jag och fnittrade lite tyst för mig själv.

- Nej jag ska hålla i en knattefotbollsträning här om en timme för min son och hans kompisar så de är ingen idé att åka hem emellan.

146..147..148..149..150! Nytt rekord i duttar. Jädrar va jag är grym tänkte jag för mig själv och släppte sedan ner bollen.

- Hur många blev det?

- 150 för denna gång... Nej nu ska jag gå och duscha.

Jag böjde mig framåt och tog upp min t-shirt sakta av en anledning. Jag kände också på mig att han spana in min fasta rumpa.

- Hejdå Adam vi ses nästa vecka hoppas jag sa jag lite förföriskt och gick sedan in i omklädningsrummet och tog av mig alla idrottskläder.

Jag ställde mig i duschen och kände hur jag ryste till och fick gåshud över hela min gyllenbruna kropp och mina bröstvårtor styvna till. Åååh va jag önskar att min dröm om sällskap i duschen skulle gå i uppfyllelse men de är som sagt bara en dröm som aldrig kommer att gå i uppfyllelse. Jag böjer mig ner för att ta upp mig duschtvål och när jag böjde mig upp fick jag syn på honom vilket fick mig att tappa tvålen. Han stod precis bredvid min väska utanför duschrummet och såg på mig som han hade sett de han ville ha mest av allt i hela världen. Jag gömde mig bakom kakelväggen av chock.

Stod han verkligen där!? Adam, min idrottslärare som är gift!? Ne.. jag måste drömma, dags att vakna nu! Jag kikar runt väggen för att se om han fortfarande stod där och de gjorde han. Den mest perfekta mannen med brunt hår,gröna ögon och även han med en gyllenbrunkropp från sommarens solande.

Han står fortfarande helt still antagligen för att vänta på en tydligare reaktion ifrån mig. Jag samlade på mig mod och studerade min egen kropp för att se om de var något att erbjuda. Jag blev glad av att jag dagen innan hade rakat både ben,under armarna och mitt underliv. Jag var riktigt fräsch. Det är nu eller aldrig tänkte jag och triggade igång mig själv.

-Adam skulle du kunna tvätta min rygg jag kommer inte riktigt åt själv. Jag gömde mig fortfarande bakom kakelväggen och väntade på ett svar eller ännu bättre att han kom hit.

Efter bara en kort stund stod han där framför mig. Fortfarande i t-shirt och shorts men han hade tagit av sig skor och strumpor. Jag förstod att han tog de försiktigt, antagligen hade han aldrig varit intresserad av en elev förut och han hade säkert inte heller varit otrogen emot sin fru.

Jag böjde mig ner och tog upp tvålen och gav den till honom och vände mig om. Han sa ingenting, visste antagligen inte vad han skulle säga. Jag kände hans grova händer ta på min rygg och han masserade mina axlar. Jag har aldrig ens varit så här intim med en man förut så jag kände att jag började bli våt.

Jag njöt så mycket av HANS vanliga ryggmassage att jag gnydde fram ett livet tyst stön och sedan vände jag på mig. Jag tog tag i hans t-shirt och drog in han i duschen med mig. Jag började att kyssa honom passionerat och häftigt samtidigt som jag drog av honom den våta t-shirten och njöt av att drömmen om att han hade ett gudomligt sexpack var SANT! Jag började kyssa hans heta mage och böjde mig neråt och drog av han shortsen och fick syn på en stor bula.

Jag reste mig sedan upp igen och kysste honom intensivt medans jag letade ner med ena handen till hans hårda lem.

- Nej Rebecca! Jag kan inte, jag kan inte göra de här! Jag är ju för sjutton din lärare och jag har en fru!

Jag kände besvikelsen skölja över mig och jag såg också på honom att hans känslor drog hårt i honom. Vi båda ville men vi både visste också hur "fel" det var. Jag försökte lista ut va jag skulle säga innan han skulle gå sin väg. Jag var tvungen att spela "fult" med han för att få de jag va ute efter.

- Jag bryr mig inte att du är min lärare och jag är jävligt avensjuk på din fru som får din kuk varje natt! Vad har din fru som jag inte har!? Vill du inte ta min oskuld här och nu!?

Jag vet inte riktigt vilken bit av de jag sa som triggade igång honom men han tog nu tag i mig och nästan lyfte mig upp mot väggen och började att kyssa min hals och ner mot mina bröst. Han stannade länge där med munnen och slicka och nafsade mina bröstvårtor och jag kände mig kåtare än vad jag någonsin gjort!

Han letade sig sedan längre och längre ner med tungan och började att slicka på insidan av mina lår och jag började att stöna av njutning.
Plötsligt kände jag en rysning som gick igenom hela min kropp. Han hade börjat att slicka min våta klitta och han förde sakta in ett finger i mitt våta underliv och började att pulla mig. Han tog de först sakta och sedan fortare och fortare och fortare och det kändes som om jag skakade kraftigt och jag skrek till när jag fick en häftig orgasm.

Adam reste sig upp och log och viskade sedan i mitt öra
- Jag hoppas det var skönt.

-Mhmm fick jag fram som svar medans jag fortfarande var helt tagen av den kraftiga orgasmen.

Jag var för tillfället helt tillfredsställd men jag hade ju inte riktigt blivit av med oskulden ännu så jag satsade nu på att få göra sköna saker med hans kuk.

Jag gled ner och ställde mig på knä och drog av Adams kallingar och då letade hans kuk sig ut och stod upp ordentligt av kåthet. Jag hade aldrig sett en kuk mer än på p-film ett par gånger men jag blev ändå imponerad av storleken och när jag tog tag i den kände jag hur hård den verkligen var.

Jag sträckte ut min tungspets och började att slicka på toppen. Han började redan att stöna vilket fick mig att bli kåt igen av makt. Att jag kunde tillfredsställa en sån het och erfaren man.

Jag fortsatte att slicka och såg han i hans gröna ögon som lyste av kåthet. Jag körde han kuk sedan en liten bit in i munnen och började att suga och han stönade högre och högre och tog tag i mitt hår och då körde jag in så mycket som de bara gick av hans hårda lem i min mun och jag sög hårdare och fortare och han stöna så högt att jag trodde att han skulle komma i min mun när som helst men precis innan de höll på att gå för honom drog han mitt huvud åt sidan och kollade bort.

- Jag vill inte komma nu innan vi tagit din oskuld min sköna sa han och log.

Han hämtade min handduk och la den på de hårda golvet för att försöka göra de lite mer behagligt för mig sedan lyfte han upp mig med hans muskulösa armar och la mig försiktet ner på handduken. Jag log och kände mig som världens lyckligaste prinsessa. Väldigt stygg prinsessa ;)

Jag särade på benen och jag höll upp sin sexiga kropp över mig med hans starka armar. Han förde sakta in sin hårda kuk i mig. Jag kände att de sved till lite med jag tänkte inte så mycket mer på det. Jag var så tänd på mannen som just nu knullade mig. Han började att pumpa mig fortare och fortare och vi stönade i kör.

- Kom i mig! Kom samtidigt!
Han vred sig lite som om han egentligen inte ville göra det.
- Oroa dig inte jag äter p-piller stöna jag fram tyst men han verka i alla fall hört de för han slutade att se skeptisk ut och knullade mig som en kanin.

- Ååååh åååh jag kommer! Fyll mig! Ååååh! Jag stönade ut min andra orgasm och kände hur hans lem pumpade i mig, han kom också.

Han log emot mig och samlade ihop sina kläder och gick.
Jag försökte att tvätta rent mitt underliv ifrån alla kroppsvätskor innan jag tog på mig mina kläder och gick hem.
Jag längtade redan tills nästa idrottslektion och hoppades på att han gjorde de samma.


Kommentarer
Postat av: C

Gud va bra den var :) hoppas de kommer en fortsättning som är minst lika bra !

2009-12-21 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0