Sexnovell 2

Stina berättar 3..


Ett par dagar efter det jag senast berättade om, var jag fortfarande uppfylld av händelserna och kände hur jag blivit introducerad i knulleriets härligheter på ett kanske ganska ovanligt sätt. Men det jag varit med om gjorde att jag nästan ständigt gick omkring med en sugande känsla av att få uppleva mer. Vi, mamma och jag, hade skaffat p-piller åt mig, som jag, på mammas inrådan, genast började använda

En eftermiddag, jag bodde fortfarande hos mamma, när jag kommit hem från läroverket och avverkat läxorna, beslöt jag att klä av mig och lägga mig på en madrass ute i trädgården. Det var en härligt varm eftermiddag och jag var alldeles ensam hemma. Mamma jobbade och Ulf var ute på försäljningsuppdrag. Visste inte när han skulle komma hem.

Ingen insyn till den plats i trädgården där jag låg. Hade inte tänkt somna men gjorde tydligen just det. Vaknade plötsligt till med en mun kyssande mitt ena bröst och en hand smekande min fitta!

Det gick några sekunder innan jag fattade vad som höll på att ske.

Ulf hade kommit hem och nu stod han helt naken på knä intill mig och det var hans aktiviteter som hade väckt mig!

- Jag kunde inte låta bli att röra vid dig, mumlade han, din uppenbarelse är så oerhört sexuellt eggande och min lust att få älska med dig är enorm.

I min fitta, som av behandlingen nu också hade vaknat och nästan flödade över, kände jag hur en inträngande kuk skulle kunna göra underverk.

-Ta mig...ta mig ... Jag fick tag om Ulfs uppsvällda kuk, knuffade ner ägaren på rygg och klev upp över honom och skyndade mig att styra härligheten till slidingången där ollonet genast blev blött, och jag kunde sjunka ner över knullstaven.

Som jag berättat tidigare, så var Ulfs kuk den andra av den sorten som besökt mig. Hade alltså väldigt lite erfarenhet av olika storlekar på knullorganen. De två jag haft hittills gav mig och min fitta den allra bästa behandling och storleken reflekterade jag inte över.

Med Ulfs kuk i botten på min slida och min klitoris snuddande kukroten behövde jag inte ens röra mig för att känna hur ljuvligt det här var.

Kukens ägare kunde inte ligga stilla utan började stöta sitt underliv mot mig och som följd därav gled knullstaven in och ut i min fitta. De härliga ljud som uppstod, hjälpte till att bygga upp sensationerna i min kropp och då jag själv började stöta emot Ulfs underlivs uppåtgående rörelser, kunde jag bara glida med i de underbara känslorna, som samlades till mitt underliv och gav mig den härligaste utlösning.

Då Ulf skrek ut sin klimax, kunde jag för första gången känna hur sperma slungades mot min slidas botten. Det var ytterligare en sensation och när mina slidväggar automatiskt mjölkade den arbetande kuken fick jag ännu en kraftig utlösning, som gjorde att jag ramlade av Ulf och blev liggande bredvid honom. Kände hur han smekte mig men jag orkade inte vara vaken utan sjönk in i en uppfriskande, välbehövlig sömn.

Vet inte hur länge jag sov men jag vaknade upp av ett ganska kraftigt oväsen intill mig. När jag klarnat till ordentligt, märkte jag att mamma och Ulf var inne i ett intensivt knull där mamma stod framåtlutad på knä och svankade kraftigt med ryggen. Ulf stod också på knä placerad bakom henne och stötte sin kuk in och ut. Både mamma och Ulf småskrek och stönade.

Intensiteten i samlaget ökade så också stönandet. Till slut, efter några kraftiga tryck mot mammas bakdel, skrek båda rakt ut och mamma ramlade ihop med knullaren över sig.

Synen tände mig så kraftigt, att jag bara behövde smeka lite över min fitta och klitoris för att också få njuta av en härlig utlösning.

Tydligen somnade de båda knullande av ansträngningarna, så jag klev upp och gick till badrummet för att skölja av mig. Kände att jag hade ganska mycket intorkad sperma kring fittan och på mina lår, så avtvättningen var absolut nödvändig.

Plötsligt kom jag ihåg att jag lovat Bea att komma och ligga över hos henne den här dagen. Tog på mig en tunn blus och min kort-korta sköna kjol.Skrev en liten lapp till mamma var jag befann mig och skyndade mig till Beas.

När jag ringde på kom Beas pappa och öppnade dörren. Han hade en handduk kring midjan och var blöt i håret.

- Men hej Stina är det du som kommer?

Det kunde jag naturligtvis inte neka till och frågade om Bea var hemma.

- Hon bad mig meddela dig att hon skulle bli sen, han tittade på klockan och fortsatte, skulle tro att hon inte kommer förrän om ett par timmar, men kom gärna in och vänta.

Det hade jag ingenting emot utan jag klev in förbi pappan, som stod i dörröppningen. Då jag passerade strök jag utan min mening mot hans höft och handduken ramlade till golvet!

Han skyndade sig att stänga och låsa dörren och vände sig mot mig. Han hade en rejäl kuk som hade rest sig i stram givakt.

- Oj förlåt, stammade han, du ser så läcker ut, att jag inte kan hjälpa det som sker.

Synen av den uppsvällda kuken och en oanad kåtrusning i min kropp gjorde mig ”full i sjutton” och jag gled ner på golvet och tog hans springare i munnen.

- Men Stina vad gör du? Så här kan det väl inte gå till? Men så härligt du suger!

Efter några djupa tag med min mun över kuken slutade jag, reste mig upp och draog av mig trosorna.

Stinas pappa, som tydligen blivit väldigt upphetsad av vad jag gjorde, slängde sina betänkligheter, och lyfte upp mig i sin famn.

Jag fattade om hans nacke och placerade mina ben runt hans midja. Kände hur den kraftigt erigerade penisen låg precis mot min slidingång och ganska snabbt banade sig väg in.

Knullet som följde blev helt fantastiskt. Vinkeln på det inträngande knullredskapet passade tydligen väldigt bra för att reta slidans framsida en bit in.Kukens ägare tryckte mig mot en vägg och arbetade så vidunderligt skönt i mitt inre att mina utlösningar sköljde över mig med en intensitet, som jag aldrig upplevt tidigare. De ville inte ta slut men när han med ett urtidsvrål tömde allt han hade i mitt djup, fick jag en så kraftig utlösning, att jag gled ur hans famn och blev sittande på golvet.

- Det här är är inte sant, pappan stammade nästan, Så här kan vi ju inte göra. Försök att ursäkta mig. Jag vet inte varför det här hände men din uppenbarelse tände mig bortom allt förnuft.

- Jag vet inte vad som tog åt mig men du gjorde det så väldigt skönt för mig, så jag kan absolut inte ångra det som skedde utan nu får vi leva med det här.

Beas pappa höll med mig och jag skyndade mig in på toaletten för att skölja bort det som slängts upp i min fitta. Drog sedan snabbt på mig trosorna och gick in och satte mig framför TV:n.

Jag hade just satt mig när Beas bror, som var ett par tre år äldre än henne kom hem. Han hade alltid småretats med mig och jag tyckte faktiskt att det var ganska kul. Nu kom han in och kramade om mig.

- Hej snyggis, du är ju jättesexig ju! Har du fixat någon älskare än eller du kanske inte vet hur älska går till?

Ja, vad skulle jag svara på det? Kunde ju för allt i världen inte berätta vad som just hade hänt med hans pappa.

- Nä svarade jag, men du kanske kan ställa upp?

Jan, som brodern heter rodnade och blev faktiskt svarslös. Han tog om mig igen och jag kände en kraftig utbuktning i hans byxor.

- Vi får väl se, vi får väl se, mumlade han släppte mig och gick in på sitt rum.

Bea kom hem strax efter och vi hade som vanligt väldigt mycket att tala om. När vi gick till sängs fortsatte vi samtalet och kom så småningom in på intima frågor, och eftersom vi båda låg nakna, blev det liksom naturligt att våra händer smekte den andra.

- Stina, började Bea, jag har ett jättebekymmer. Jag törs nästan inte berätta för dig men när jag ser min egen bror naken och hans vackra penis, får jag så enorma kåtkänslor i min kropp. Blir helvåt i fittan och börjar fantisera om att ha samlag med honom. Märker att han ser på mig på ett så annorlunda sätt. Kanske han också funderar över vad vi skulle kunna göra?Tycker du att jag är pervers eller kan du på något sätt ha förståelse för mina känslor? Jag har inte varit intim med någon mansperson än men har känt efter i min fitta och där finns inga hinder. Jag har faktiskt också börjat att ta p-piller på mammas inrådan.

- Oj då, svarade jag, det är så härligt att höra att du längtar efter att knulla. Jag tycker faktiskt att ett samlag med en nära släkting (kanske ursäktade jag mig själv här?) är ok, så länge man inte skadar någon annan och att båda är med på det utan förbehåll. Så berättade jag om mitt knull med pappa, och hur oerhört skönt det hade varit, Vågade inte just nu berätta vad som hänt med mig och hennes egen far.

Märkte hur Bea stelnade till men ganska snart slappnade av igen och kramade och smekte mig.Min hand hade hamnat på hennes fitta, som var väldigt fuktig, och smekte intensivt tills hon slappnade av i en orgasm.

- Bea, började jag efter en liten stund, Din bror Jan är väldigt attraktiv och jag skulle också gärna vilja knulla med honom. Kan vi inte ta och smyga in till honom och i mörkret locka honom att behandla oss?

Bea flämtade till men efter en stund var hon helt med på mitt förslag och vi smög in till Jan, som låg och sov lugnt.

Vi vek försiktigt av hans täcke. Märkte att han inte hade några kläder på sig. Viskade till Bea
att försöka ta hans penis i munnen och när den hade fått fart, kliva upp på honom och styra in organet i sin fitta.

Samtidigt skyndade jag mig att grensla över hans ansikte med ryggen vänd mot Bea, som jag inte såg i mörkret. Försiktigt sänkte jag ner underlivet mot hans ansikte. Märkte hur Jan vaknade upp ur sin sömn. Min fitta låg mot hans mun och chocken vid uppvaknandet kunde inte ha varit större. Med en okänd fitta mot sin mun och någonting som hände med hans kuk – ja ni kan nog tänka er.

Jan stelnade till och fattade om min midja. Jag märkte hur han försökte säga någonting men jag tryckte då fittan ordentligt mot hans ansikte och mun och gned försiktigt. Objektet i sängen under oss började så småningom fatta vad som var på gång och och hans underliv började stöta mot fittan därnere och hans tunga vispa runt i mitt sköte.

Hörde hur Bea stönade och jag kunde inte heller hålla tyst utan lät nog ganska ordentligt.

Tyckte att Bea skulle få njuta alldeles själv av sitt första knull och klev av Jans ansikte. Han var nästan borta i sin extas. Han hade naturligtvis inte sett mig och visste inte heller vem som red honom, men han kunde nog ana.

Jag smög mig försiktigt ut ur rummet där nu ganska högljudd intimitet pågick. Kände mig väldigt uppkåtad och tänkte plötsligt på att Beas pappa låg ensam i sitt sovrum. Hennes mamma var bortrest och skulle inte komma hem än på ett par dagar.

Kunde inte låta bli utan smög in till pappan och kröp ner under täcket.till honom och började smeka hans penis, som inte reagerade. Ägaren sov tydligen väldigt djupt, så jag kröp ner och tog lemmen i munnen och började suga och runka och då blev det fart på kuiken och också pappan.

Täcket hade glidit av oss och pappan började förstå vad som hände och att det var jag som sög honom.

- Men Stina...Stina så här kan du ju inte göra, mumlade han, men tryckte samtidigt sitt underliv upp mot min sugande mun, så jag förstod att det bara var att fortsätta.
-
Efter en kort stund sköljdes min gom av varm härlig sperma och sprutaren väsnades riktigt ordentligt.

Jag hade nu blivit vrålkåt och skyndade mig att krypa upp och grensla hans ansikte och låta honom få tillgång till min oljiga fitta. Han tycktes förstå min belägenhet och började med tungan behandla mitt underliv på ett alldeles perfekt sätt. Helt plötsligt började han smeka mitt bakre hål och när han stoppade in ett finger, brakade det loss för mig, och jag blötte nog ordentligt ner hans ansikte.

Nu hade det blivit ordentlig fart på pappan, Han såg till att jag hamnade på rygg och stoppade in en kudde under min stjärt. Så ställde han sig på knä mellan mina ben och blötte sitt uppsvällda ollon i min fittas olja. Han lyfte upp mina ben på sina axlar och när han trängde in i mig kunde ingenting vara skönare och jag uttryckte det i ganska höga tjut och ojande.

Så slog det mig plötsligt:Tänk om Bea och Jan hörde vad som pågick i deras pappas rum?
Det fick vara hur det ville med det för jag hade så oerhört skönt i knullet och tänkte inte avbryta. Pappan kunde verkligen sin sak och skickade mig nästan oavbrutet ut i utlösningar.
Till slut orkade han inte hålla emot längre utan tömde sig med kraftigt stön i mitt djup och kuken ramlade ur mig. Efter några smekningar märkte jag att han somnade.

Jag smög försiktigt upp och in i badrummet för att duscha. Det var väldigt skönt att göra sig ren men jag hade tydligen glömt att låsa dörren för plötsligt kom Beda och Jan in.

Båda var nakna och Jans kuk hängde halvslak mellan hans ben.

- Oj, sa Beda, vi visste inte att du var här. Du vet ju vad vi gjort, och det har varit så underbart skönt men samtidigt lite jobbigt. Vi är ju syskon.

- Det är bara ni som behöver veta om det, förutom jag förstås, sa jag, och som du vet tycker jag inte att det är något fel, när ni båda vill.

Jag märkte hur Jans apparat började resa sig och stod snart så vackert. Det gjorde att känslorna i min kropp började rusa igen.

- Jan ditt stånd frestar mig och jag skulle väldigt gärna vilja knulla med dig, om inte du Beda misstycker. Och så fortsatte jag, -Om du vill ha mig så vill jag att du sätter dig på toastolen med locket nere.

Jan gjorde omgående som jag bad och när jag grenslade över hans ståndare hjälpte Beda till att styra in lemmen i min grotta. Det var en alldeles utmärkt knullställning och det behövdes inte så många resor upp och ner på knullstaven förrän jag tjöt i en alldeles härlig orgasm.

Jan hade inte kommit så jag tänkte suga av honom men då knuffade Beda mig försiktigt åt sidan och klev upp på det kraftigt stående organet, sjönk ner och började vilt knulla. Jag märkte hur de försökte hålla sig tysta men när orgasmerna slet i dem, väsnades de ganska ordentligt.

Efter att vi duschat alla tre, kramade vi Jan, sa god natt till honom och gick till Bedas rum, där vi efter en liten stund somnade djupt.


Kommentarer
Postat av: jessica

gillar din blogg skarpt! det är såna här bloggar vi behöver!

2009-12-14 @ 20:45:00
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0