sex är som våtast när man är kåtast

De här är en läsares bästa sexupplevelse ;D

Min bästa sexstund var när jag och en tjej Anna gick hem till mig (vi var 14 år) och vi skulle kolla på film men båda var så kåta på varandra så hon hoppade upp i min famn och jag bar ner henne till sängen, hon låg på rygg med benen runt min midja samtidigt som jag låg över henne och strulade, vi förstod snabbt att vi skulle ha sex. (ingen av oss var oskuld) Och hon skämdes och vart röd i ansiktet. Jag friågade vad som hade hänt. Hon svarade att hon hade glömt raka sig. Jag vart nästan äcklad och väldigt avtänd för man ville inte slicka någon med hår. för man vill ju inte få hår i "maten"? Jag svarade att det var lugnt för jag ville ju inte såra henne på något sätt. Jag funderade snabbt om jag ens skulle våga göra något med henne den kvällen annat än att strula. Hon frågade mig snabbt om jag hade en rakhyvel att låna. Och naturligtvis hade jag det så vi bestämbe oss att gå till duschen där vi snabbt drog av oss kläderna och hoppade in i duschen tillsammans. Hon var lite hårig inte så farligt. Hon skämdes lite så när vi stod i duschen med rakhyveln frågade jag henne om jag skulle raka henne, eller om hon ville göra det. Hon lät mig göra det. Hon särade på benen och tillslut vart hon len som en babyrumpa, Nu vart jag plötsligt väldigt upphetsad och min kuk växte enormt. Efter vi var klara i duschen så gick vi till min säng. Jag har en 120 säng. så la vi oss i sängen och hade en grymt förspel jag kom flera gånger i hennes mun när hon sög av mig. Hon älskade att svälja min orgasm som jag hade sprutat i hennes mun. Hon sög fortare och fortare samtidigt som hon runkade mig. Tillslut stoppade hon ner min kuk längt ner i hennes mun, nästan så att den gick ner till halsen tror jag. Detta var fantastiskt upphetsande så jag kunde inte stå emot att spruta en omgång till i hennes mun. Men nu vart det min tur att slicka henne. Jag började med att slicka och suga lite lätt på hennes stora tuttar som var mycket runda och fina. jag gick sakta och säkert ner och slickade henne mellan benen, det var så upphetsande att slicka en så len och fin fitta. hon stönade högre och högre, och ännu högre när jag slickade på klitoris. jag började slicka henne fort samtidigt som jag pullade henne hårt. Hon stönade så högt till hon kom med en orgasm i flera omgångar. Jag och Anna hade därefter sex med 3 olika sexställningar, missionären, doggy style och hon red mig. Själva sexet var fantastiskt skönt, det märktes att hon hade gjort det många gånger. Vi somnade skönt och dagen efter gick hon hem och vi sågs i klassrummet när helgen var slut.




Tack Alex! Vi tycker att din historia lät väldigt speciell. Och vi vill tacka dig för att du delar med dig med din berättelse. De lät jätteskönt och vi skulle gärna uppleva de själv också. De var bra att du tog hand om henne och gjorde ett förspel för sånt gillar ju tjejer, men även killar förstås ;)

Vad tycker ni andra läsare om Alex upplevelse? Visst skulle ni inte tacka nej? Ett stort + till dig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;D

2009-12-16 @ 20:34:58
Postat av: Alex

Lugnt det var bara roligt! :D Ni skulle aldrig tacka nej till mig, hah ;) ofc man tar hand om tjejen man är med! Du verkar som en skön person, skulle du inte kunna lägga upp en bild på dig? :D <33

2009-12-16 @ 20:46:20
Postat av: Dr.s Jones

Anonym: Hej på dig ;)



Alex: Haha, nej det tror jag inte ;) Vi är faktiskt flera som skriver den här bloggen, närmare bestämt 3 :) vi vill helst vara anonyma eftersom det är några av de vi känner läser bloggen och för att vi delar med oss av våra ligg. <3 ps. du skulle aldrig tacka nej till oss heller.

2009-12-16 @ 20:55:25
URL: http://drjones.blogg.se/
Postat av: Alex

Aha okej jag förstår ;) nej jag förstår precis hur ni är skulle aldrig banga på er ni är en tjej som förstår precis hur vi killar vill ha det! :D

Jag ställer några frågor här:

Hur gamla är ni?

Vad föredrar ni på killar, rakade eller inte?

puss <3

2009-12-16 @ 22:23:00
Postat av: Anonym

använder du/ni något när ni rakar er där nere eller rakar ni bara?

tacksam för svar :)

2009-12-17 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0