Omskuren eller ej?

Elias om Godnatt:

eehhhm?? vad gillar en tjej mest en omskuren eller en som inte är det??SNÄLLA SVARA:):)min favorit blogg .......:):):):):):):):)):)





Svar: De är en svår fråga eftersom alla tycker olika. Men själv föredrar jag de killar som ej är omskurna för då har man liksom något att "ta" i om man säger så och har också fått uppfattningen av att många andra också tycker så. När jag skulle runka av en kille som var omskuren för första gången fick jag panik för jag visste liksom inte var jag skulle ta tag om du fattar vad jag menar.. hehe. Men ja som sagt, smaken är som baken delad! :)


Kommentarer
Postat av: linus

hej ja e tretton år och vad är medelängden på en kille som är tretton års kuk?? snälla svaa.......BÄSTA BLOGGEN!!!!!!!

2009-12-27 @ 09:39:00
Postat av: elina

vad menar ni med omskuren? ;s

2009-12-27 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0