NYÅR!

hejhej
jag o min pojkvän har nog ett ganska öppet förhållande, vi bestämde oss för att vi får strula(endast strula dock!) med tre valfria personer nu på nyår men att vi sen ska mötas innan klockan slår tolv för vår första kyss för det nya året;) visst låter det härligt? Vi lämnar liksom det gamla bakom oss hehe! Se ska vi hem till mig och ha sex överallt hela natten i lugn o ro! :D:D:D heheh mina föräldrar åker bort imorn! jag lovar att vi kommer vara för trötta, så somnar vi på varann elr nåt.. men nej! vi har också bestämt oss för att inte ha sex innan dess! :P
Vad ska du göra på nyår?


Kommentarer
Postat av: Elise

Haha jag vill också göra så:D ska säga till min kille;)men bara om den där sex grejen:p



bästa bloggen:D

puss<3

2009-12-29 @ 23:39:28
Postat av: Anonym

vad mysigt du har det.. vill också ha en kille men det kommer säkert aldrig inträffa ..:(

2009-12-29 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0