Novell

Den lilla byn vid Vänern - Madelene

Vid späd och ung ålder bodde jag i en liten by vid Vänern, och i samma och närliggande byar bodde ett antal vackra och intressanta flickor.

Min första upplevelse med desa tjejer var med Madelene, och inträffade då jag var 16 år gammal.

Madelene. En av skolans snyggaste tjejer: Hon såg sannerligen enastående ut, högväxt med B-bröst, slanka höfter och midja, blågröna ögon och sitt axellånga svarta hår. Hyn var fin och slät, ganska blek men fri från så mycket som en pormask.

Det började med att vi flörtade med varandra. Jag hade cendréfärgat, spretigt hår, mörkgröna ögon och en muskulös kropp, och jag antar att den tilltalade henne. Kanske en vänskaplig klapp på baken, ett nyp i örat eller blinkningar på lektionen. Men min första sexuella erfarenhet av henne var när jag såg henne onanera i korridoren.

Hon skulle ha utvecklingssamtal, berättade hon, och nyfiken som kuken - och jag - var, bestämde jag mig för att se om hon skulle ta sig för något mer extraordinärt i väntan på sin förälder. Hon var nästan känd som nymfoman: Hon var vildast på fester och hade sex med flest killar, trots det var det ingen som kallade henne hora eller luder.

Jag gick genom korridoren - eller snarare smög genom korridoren - och när jag tittade runt hörnet till hennes korridor såg jag henne ligga på golvet; tights och trosor neddragna till fötterna, jackan, blusen och bh:n som flugit all världens väg, och hur hon med en hand masserade fittan och klitorisen medan den andra klämde hennes bröst hårt. Jag var bara tvungen att ta fram kuken och runka, så uppkåtad blev jag av synen, och jag fick orgasm och sprutade ner väggen när jag såg henne köra upp hela handen i fittan och resa sig i båge.

Madelene såg inte att jag stod där bakom en dörr, det är jag säker på, men de följande veckorna verkade det ändå som om hon förstod att jag sett något utöver det vanliga.
Hur som helst, vi började umgås, och oftare och oftare ledde diskussionerna till sex, och hon frågade om jag hade några preferenser och vice versa, och jag kände hur hård jag blev alla gånger samtalet leddes åt det hållet.

Slutligen sov vi över en helg då våra föräldrar var borta, hos henne. Jag kände på mig vad detta kunde innebära, och var förutseende nog att packa ner kondomer.

Vi satt vid frukostbordet på lördagen och talade om allt mellan himmel och jord. Hon hade en nästan genomskinlig, himmelsblå morgonrock av siden på sig. Jag hade min egen av mörkblå velour. Återigen blev samtalsämnet sex: hur många jag haft sex med, hur sköna de var, om jag gillade att de var trånga, om jag körde bakifrån eller kanske rentav analt, etc. etc. i oändligheten.

"Förresten", sade Madde plötsligt, "du har stånd eller hur?"
Jag blev totalt överrumplad av frågan men kan inte förneka att hon talade sanning.
"J-Ja", stammade jag.
"Utmärkt, jag är våt och vill ha dig", sade hon lika lugnt som om hon frågat efter morgondagens väder.
Jag gapade bara lätt när hon lade ifrån sig sitt rostade bröd, tog min hand och ledde mig till sovrummet. Väl inne knuffade hon ner mig på sängen med överraskande styrka för de ganska tunna armarna, tog fram handbojor ur en byrålåda och bojade fast mina händer. Sedan började det sexigaste förspel jag varit med om: Hon började strippa, långsamt, långsamt tills mitt organ växte till sina 21 centimetrar och grov som min handled.
"Herre Jesus", sade Madde och stannade i strippningen som nu kommit till trosorna, "den är ju stor som en falukorv."
"Den beskrivningen är välanvänd", sade jag och andades häftigt vid åsynen av hennes rakade venusberg, hennes blygdläppar som särade lite på sig av kåthet och den uppsvällda klitorisen som stod ut nästan en centimeter. Hon började pulla sig själv framför mig, och jag kunde lätt ha fått utlösning av bara det.

Näst gick hon fram till mig och tog av handbojorna och handbojade sig själv i sängens stålstänger. "Pulla mig", sade hon.
Jag gjorde som hon sade, ett finger in, två fingrar, tre-fyra och slutligen hela handen for in.
Jag fingerknullade henne tills hon kom och rodnaden steg på bröst och kinder. "Åh Gud", hörde jag från henne, "det var härligt."
Hon bad mig ta loss handbojorna, och när hon var fri tryckte hon ner mig igen och började suga av mig. Jag hörde både mina egna och hennes stön, och det tog inte lång tid för mig att komma i munnen på henne. Hon svalde och svalde, men ändå rann sperman ut över hennes hand. Hon slickade upp den med.
"Utmärkt, utmärkt", upprepade hon sig medan hon slickade upp den sista sperman. "Nu kan vi börja på allvar..."


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla skriv fortsättning!!

2009-12-22 @ 20:57:43
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Borde du inte skriva var du tar novellerna från? Tycker det verkar lite falskt att bara kopiera och låtsas att de är dina egna.



http://www.sexiganoveller.se/12197/den-lilla-byn-vid-vanern--madelene

2009-12-23 @ 10:41:43
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: elvira

hahahah har läst alla dina noveller nu och jag var tvungen att sitta och pulla, smeka klirotis, ta på mina bröst och slicka mig över allt och stöna haha, skriv fler !!!!!

2009-12-23 @ 19:45:48
URL: http://stockholmsfjortisarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0