Novell

Galen sexfest 1
Jag och min bästa vän Wilma var inne i mitt sovrum och provade ut vilka kläder vi skulle ha på festen. Vi båda ville se så jävla heta ut som möjligt. Jag visste att oavsett vad jag har på mig eller inte har på mig så är jag alla tonårskillars dröm! Jag har blont långt hår och gröna ögon. Min kropp är väldigt trimmad av all tid jag spenderat på dansen och gymmet och jag har en fyllig c kupa. Fast mitt mål är inte att vara alla killars dröm. Jag kan ju få knulla vilken kille som helst. Den jag drömmer sexuella drömmar om är Wilma. Hon har kolsvart långt hår och klarblåa ögon och hennes bröst är perfekt formade och stora. Jag brukar spana på henne i duschen efter dansen när hon inte ser. Jag blir våt av att bara se hennes perfekta fitta. Jag har dock aldrig vågat berätta att jag tänder på tjejer.
- Va sägs om den här klänningen? fråga Wilma.
Hon hade tagit på sig en spetsklänningen och hon hade ingen bh på sig så jag kunde se lite av hennes styva bröstvårtor och hela jag kände hur kåt jag började att bli.
- Den är perfekt! svarade jag.
Själv tog jag på mig en svart urringad klänningen med nitar på.
Både två såg jävligt sexiga ut och vi kände oss självsäkra på att vi båda skulle få knulla inatt.
Jag hade fått storebrorsan att köpa ut 2 flaskor skumpa som jag skulle dela med Wilma. Vi firade att vi skulle till stans hetaste kille på fest med att dricka den ena flaskan innan vi skulle dra. Vi båda var lulliga när flaskan tog slut. Vi tog våra saker och gick ut på gatan och hoppa in en taxi för att ta oss till festen. Ingen av oss våga sitta fram hos taxi gubben så vi båda satt oss i baksätet.
-Till dalsgatan 12 sa Wilma till taxi gubben.
- Hoppas att gubben inte kör sakta så vi kommer fram till festen nån gång viska jag i Wilmas öra.
- Ja jag vill vara där nu så vi kan supa oss jävligt fulla och knulla med de snyggaste killarna på festen! Jag är så jääävla våt redan nu! sa Wilma.
- Jag kan få dig att njuta redan nu om du vill!? De orden slank ur mig innan jag han tänka efter va jag sa men jag väntade inte heller in hennes svar innan jag körde under min ena hand under hennes klänning och drog stringen åt sidan och smekte hennes rakade fitta. Hon ljög inte när hon sa att hon va kåt för jag kände hur våt hon var när jag förde in ett finger i henne. Jag såg på henne att hon var förvånad över vad jag gjorde men hon lutade sedan bakåt och slöt sina ögon.
- Nu är vi framme tjejer! Sa taxi gubben.
Vi hade knappt märkt att åkturen gått så fort. Jag betalde taxi gubben medans Wilma rättade till stringen och tog våra väskor. Taxi gubben önska oss en trevlig kväll och körde iväg. Wilma gick fort in i huset och tog av sig sina ytterkläder. Till bådas förvåning var de folktomt i vardagsrummet men vi var väll ganska så tidiga så vi satte oss i soffan.
- Tyckte du om min fitta? viskade Wilma i mitt öra. Jag blev chockad av frågan men blev också ruskigt kåt.
- Ja den va riktigt härlig men jag såg den ju inte medans jag smekte den svarade jag retfullt. Wilma vred sig i soffan och drog upp klänningen en bit och vek undan sin string.
- Nu ser du den tydligt! Vill du slicka den? fråga Wilma. Jag tänkte inte ens efter för att jag var så kåt så jag böjde mig ner och särade ordentligt på hennes ben och började att leka med min tunga runt hennes klitta. Hon började att stöna och jag kände hur de triggade mig till att slicka hårdare och hårdare. Jag körde också in ett finger i hennes fitta och började att pulla henne medans jag frenetiskt slickade. Hon stönade högre och högre och någon måste ha hört henne för plötsligt hör vi glas gå i kras.
Jag drog fort upp huvudet och Wilma drog fort ner klänningen.
De va Krille vår klasskompis som håller i festen som hade tappat sin flaska öl i golvet av chocken att se mig slicka Wilmas fitta.
- Ööööh, Ööööh Hej tjejer sa Krille.
- Hej när kommer alla? frågade jag och försökte spela lugn som om han inte påkommit oss göra något speciellt.
- De tycks bara bli ni tjejer och sen kommer också Zimon och Isak om en liten stund svarade Krille och försökte lugna ner sig.
- Okej vill du sätta dig här i soffan hos oss och få en skön stund tills de kommer? frågade jag. Krille svarade inte på min fråga han gick raka vägen fram till soffan och satte sig mitt emellan mig och Wilma. Wilma som nu var spräng kåt drog fort ner Krilles jylf och drog fram hans enorma kuk. Jag hade knullat med Krille en gång för något år sen efter en fest och mindes hur den kuken var den enda som verkligen lyckades fylla hela min fitta. Jag blev väldigt upphetsad av att Wilma direkt började att suga Krilles enorma kuk och jag började också hjälpa till att slicka och suga på den och jag och wilma tungkysstes också emellanåt och min fitta blev mer och mer våt för varje kyss. Jag slänge Wilma åt sidan och drog av henne spetsklänningen och började att suga på hennes styva bröstvårtor och slicka över hela hennes kropp. Krille klädde av sig sina kläder och mina kläder medans jag va helt inne i att slicka Wilmas våta fitta.
- Krille knulla mig med din enorma kuk! Stönade Wilma ur sig. Jag flyttade mig åt sidan och såg Krille ta tag i Wilma och sedan trängde han in sin kuk i henne och började att pumpa henne. Jag blev nu helt galet kåt av att se den sexiga bruden jag kände bli stenhårt knullad av en enorm kuk. Jag reste mig upp och ställde mig gränsle över Wilmas huvud och hoppades på att hon skulle fatta vad jag ville ha och att hon skulle ge mig det. Hon fattade direkt och började att slicka min klitta och jag började att stöna väldigt högt och blev mer och mer upphetsad av Krilles stönande och mitt stönande och Wilmas lena tunga slicka mig hårt och hennes fingrar pulla mig som en maskin.
Plötsligt hör vi ringklockan ringa.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra novell, världens bästa blogg helt enkelt!

2009-12-30 @ 22:24:59
Postat av: julia

förbannat bra novell, man kan inte sluta läsa den man vill bara läsa om och om igen.

Jag har en fråga, som jag hoppas ¨ni kan läggs ut på bloggen, med ett svar.

Jag är en tjej på 15 år, ha inte haft sex ännu. Jag är rädd för att rida ens kille, jag är mullig och har inte världens bästa och vackraste kropp och jag är rädd att han ska tycka att man är tung, eller ful "naken". Jag vill så gärna h sex, men problemet är att jag inte faller för någon kille och om jag gör det faller inte han för mig. Så jag funderade på att ha sex i fyllan. Tycker ni det är okej att göra så?

JAG ÄLSKAR ER BLOGG.



Kram, Julia.

2009-12-30 @ 23:05:20
Postat av: Anonym

lägg in fortsättningen fort!!!!!!!!!!! :D

2009-12-31 @ 15:22:21
Postat av: Anonym

man blir ju kåt :) nån spm tappat oskulden vid 12 år ?

2009-12-31 @ 16:30:23
Postat av: anna

Lägg in den och vill läsamera och vad som händer snälla lägg in den :P

2009-12-31 @ 16:54:09
Postat av: a

asso det hära är fan det bästa bloggen jag läst :D alvarligt , jag blev fett kåt av att läsa det hära xD

2010-01-02 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0