Ni frågar, vi svarar..

ag har ett problem.
jag och min pojkvän firar snart 1 månad. jag gillar han sjukt mycket men jag älskar han aboslut inte. Och han sa redan efter första veckan att han älskade mig och jag visste inte vad jag skulle säga tillbaka så jag sa bara d-desammma. Men jag älskar han inte, och jag vet inte vad jag ska göra. dessutom när vi har sex brukar han skrika HORA och sånt på mig, what's up with that?
Svar: Jag var också tillsammans med en kille som jag verkligen gillade skitmkt men efter typ 2 veckor sa han att han älskade mig och jag kände att det verkligen inte kan vara seriöst eftersom det hade gått så kort tid! Det kändes som att han bara antog att man måste älska varann när man e tillsammans. När han sa det första gången borrade jag ner mitt ansikte i kudden o mumlade ngt som lät som "jag älskar dig också" fast jag absolut inte menade det. Jag tror att det också var en orsak till att vi gjorde slut, vi var på helt olika nivåer i vårt förhållande. Tror du att du skulle våga säga till honom att du verkligen gillar honom skitmkt men att du inte älskar honom. och att om du får lite tid så kanske du kan göra det. ?

När killar precis ska komma kan de vräka ur sig saker, nu går jag också lite efter ett avsnitt ur sex&the city.. haha vet inte om ngn har sett det men då har en tjej där sex med en kille som skriker ut:

-You fucking bitch! You fucking whore!

när han kommer, men han är dock inte medveten om det. 

Försök prata med honom? Det kanske är svårt, men det kan hjälpa:)


Hoppas du är nöjd, men om det är något som du inte riktigt fått besvarat så fråga igen! :) lycka till<3




Kommentarer
Postat av: nicole

Hello :)

allt bra med dig idag?



love/Nicole

2009-12-20 @ 20:16:39
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0