Min käraste vän

Jag har inget att göra min kompis ligger och knullar med sin kille i rummet brevid och min kille är hemma och äter middag så då tänkte jag passa på att skriva lite..

Min kompis stönar som fan och skriver " hårdare" "kom längre in" och en massa, de verkar ha jävligt skönt och jag själv vill ha min kille just nu. Jag ska kanske överraska honom med att klä ut mig till en polis eller sköterska, min kille bara äääälskar sånt ;) Vi är rätt så inne får rollspel!

Sjuksköterskedräkt med stetoskop


Kommentarer
Postat av: Max

Gå in till dom då :D

2009-12-26 @ 20:00:59
Postat av: Linda - Rosa chica

hej :)

vad är den bästa julklappen du fick ? :D

Kram Linda <3

2009-12-26 @ 21:46:07
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0