Mejla [email protected] om du har något du vill fråga oss!




Svar: Hejsan!
jag vet hur jobbigt & orättvisst de är att bara ge och ge men aldrig få något tillbaka. Och de bästa du kan göra är att prata med honom. De kan ju bara vara så att han är osäker och sätter upp en fasad och säger att han har slickat förut men han egentligen inte gjort de.. Eller så har han gjort de men bara inte "orkar" göra de på dig. Men jag tror att han helt enkelt inte vill sabba de ni har. Så därför tycker jag du ska ta ett snack med honom, kan låta lite svårt. Men nästa gång när ni är i akten så han du ju be honom att slicka dig? Tror inte att de är svårar än så. Han kanske inte tror att du ens vill bli slickad. ja de finns så många altenativ, men de är bara ett som är rätt och de måste du fråga din pojkvän om. Om du inte är nöjd med frågan eller behöver hjälp med något annat så vet du var du når oss!  Hoppas de går bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HERRE-GUD. Eran blogg är bääääst! :O hahaha nu låter det bara som att jag överdriver... Men så är det verkligen inte! Och det är skit bra att ni är 3 tjejer, blir så mycket uppdatering då ju och det är så sjuuukt bra! Ni är grovt mycket bättre än den förra.. Jag tror inte ni förstår själva hur mycket ni hjälper och stärker oss som läser eran blogg. Ni får aaldrig lägga ner! Var bara tvungen att låta er veta, ha det bäst!

2009-12-20 @ 19:32:03
Postat av: Anonym

Säger samma saker fyfan va jag älskar eran blogg ! inne mins tio gånger om dagen (a)

2009-12-20 @ 20:03:48
Postat av: Anonym

kan inte ni göra mer noveller ? :d

håller med dom dära!

eran blogg är fan bäst

den är as cool och intressant.

älskar den!

2009-12-20 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0