lite frågor..:)

"Jag har hört att man ibland börjar blöda när man har sex för första gången och det är väl för att typ mödomshinnan elr ngt går sönder då, men började ni blöda eran första gång?"
Svar: Det är nog ganska vanligt att man gör det, jag började inte blöda men dock gjorde det ont! Ingen ska behöva tycka att det är pinsamt om detta skulle hända och jag lovar er att killen absolut inte tycker att man är äcklig, det är helt enkelt sånt som händer! :)

"om man pullar mke och med ganska många fingrar gör det inte lika ont och ha sex första gången då?"
Svar: visst det kanske underlättar lite men det är en sån stor skillnad på att pulla och att ha sex så jag tror inte att det hjälper så värst mkt. Men om du är helt avslappnad och killen gör dig riktigt kåt, så tror jag faktiskt inte att du kommer känna så mkt:)


"jo jag undraaar.... när man har runkat av en kille och han har kommit, vad vill han då att man gör? asso ska man fortsätta en stund till? eller är det bara jobbigt/obehagligt för han? hoppas ni förstog frågan ... :P"
Svar: jo jag kommer ihåg första gången jag gjorde det så kände jag exakt samma sak! jag var ganska oerfaren då och fick panik när jag plötsligt kände hans varma sädesvätska välla över min hand så jag slutade på en gång o typ hittade på att jag var tvungen o gå. Sen rusade jag till toan o bara tvättade bort allt! men nu är det lättare, jag hinner t.ex. akta handen mer så att jag inte får så mkt på mig vilket gör så att jag kan stanna bredvid honom längre. Killen brukar oftast smeka mig under tiden som jag runkar honom och efter han har kommit så e det min tur att få det jag strävar efter..;) Så det är vad jag brukar göra:) Sen är det nog olika, vissa kanske vill att man fortsätter andra inte.. du kan känna efter lite hur han verkar vilja ha det.

VA GÖR MAN DÅ MAN GRENSLAR

Svar: oj va svårt att förklara!:S haha blev lite osäker nu även fast jag trodde att jag visste, hehe men jo om jag inte har helt fel så är det ngt i den här stilen:
ni som är duktiga på ställningar rätta mig om jag har fel;) men jag är iaf inte helt ute o cyklar hehe:P


jag är 13 år och aldrig strulat och undrar nu hur man gör om det nu skulle bli nått nångång :)

Svar: oj den var också lite svår.. hmm.. det liksom kommer när det är dags! Det börjar oftast med att man pussar varann på munnen lite lätt o sen när man känner att han särar lite på läpparna så liksom öppnar man själv munnen lite och sticker in tungan i hans mun o så typ kramas de med varann.. haha låter kanske lite konstigt, men det är ungefär så det går till:)

Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Rätt med det där med grensla :D Fast det är inte en sexställning egentligen, det är bara en beskrivning Tar på sig nördglasögonen

Bra svar!

2009-12-24 @ 07:19:07
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är bäst tjejer! :'( tack för svaret på min fråga haha! :D

2009-12-25 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0