Låång novell

Vi var allihop 16 år, och hade just kommit tillbaka till hotellet. Vi var på språkresa i Paris, och hittils hade det varit skitkul om man bortsåg från allt gående. Vi var uppdelade i 3 grupper med en lärare på varje 6-10 elever. Det fanns många tjejer, men tyvärr var det bara 3 av tjejerna som var i min ålder, resten var ett år yngre. Inte för att åldern hade spelat så stor roll, men nu var det så att de flesta av de yngre tjejerna inte var så värst snygga. Så jag höll mig till att flörta med tjejerna i 9:an.

Som sagt, vi hade just kommit tillbaka till hotellet, utmattade och skitsvettiga. Det hade varit en skithet dag idag.

Vi pallrade oss upp till våra rum, men eftersom mitt och min kompis rum låg ungefär 6 våningar uppåt, och två av tjejerna, Ellen och Mickis, (vi var ganska goda vänner, hade känt varandra i ungefär 5 år) hade sitt rum bara 3 våningar uppåt, så bestämde jag mig för att gå följa in med på deras rum. Det första jag gjorde vara att slänga mig på ena sängen. Mickis började rota igenom sin väska efter handduk och schampo, för att hinna in i duschen före Ellen.

- SHIT vad varmt det är i dag!! Svettades ihjäl alltså. Måste in och duscha.

- Va..? Nää... jag skulle duscha först!

Mickis sprang snabbt in i badrummet och låste efter sig. Stackars Ellen dampade på dörrhandtaget men det hjälpte icke.

- Fan, jag skulle ju duscha...

- Synd, nu var du för långsam.. så jag orkade inte vänta på dig..

- Det här ska du få för Mickis, vänta bara!

Det där sista vet jag inte om Mickis hörde, för just när hon började säga det så kunde man göra duschen gå igång. Och det gjorde min fantasi också...

Mickis var en söt brunett, med nästan rumplångt hår och halvljus hy. Hon spelade tennis, vilket gav henne en medelstor men fast äppelrumpa. Hennes bröst var däremot inte så stora, kanske max B kupa.

Tankarna vandrade iväg till duschen bredvid, och jag fantiserade om hur hon smekte sina bröst och hur hon med en kåt, ängslig röst bad mig att knulla henne...

Jag började bli lite hård, men ingenting synligt växte fram. Men när jag tittade framför mig så fick jag se något som fick mitt stånd att bli lika synlig som en fyr mitt i natten. Ellen hade böjt sig framåt för att ta ut något ur sin väska, som råkade ligga framför sängen som jag låg på. Hon hade tydligen glömt att hon hade halvgenomskinliga svarta tights på sig (för övrigt hade hon ett vitt, urringat linne också), medans jag blev starkt påmind om hennes heta, lilla fotbolls stjärt, och samtidigt upplyst om att hon hade på sig en het tanga-trosa i spets, vilken råkade vara halvgenomskinlig vid grenen. Jag kunde tydligt urskilja hennes blygdläppar, och mitt stånd växte sig allt större. Jag satte mig upp för att dölja ståndet, men kunde samtidigt inte hålla händerna borta, så jag daskade till henne på hennes högra skinka.

Ellen var en ganska lång tjej, med ett sött ansikte. Även hon var brunett, och hade mörka ögon med rättså långa ögonfransar. Hon hade ljusbrun hy, och rättså stora bröst, kanske C kupa. Hon hade en liten, men väldigt rund och fast rumpa.

Hon ställde sig raklång med ett skri.
- OUUUCH! Varför slåss du?!

- Kände för det...
Jag log mot henne, och hon log tillbaka. Ellen var en flummig tjej som var nästan alltför snäll, hon skulle inte skada en fluga ens.

- Slåss inte! Sa hon igen, och hötte med ett finger mot mig.

- Jag slog dig inte! Det var mer som en klapp liksom, för att vara snäll.

- Jasså... Hon himlade med ögonen och vände sig om igen.

- Vart är fjärren? Ska kolla om det finn något på teve.

- Här e den. Vill du ha den? Hon log busigt och höll upp fjärren mot mig.

- Kan jag få den? Jag började tappa tålamodet...

- Kom och ta den då.
Hon stod rakt framför mig, knappt en halvmeter bort. Precis när jag sträckte mig efter den, så "tappade" hon den mellan sina bröst.

- Ooops!
Hon vände sig om och började skratta, samtidigt som jag drog ner henne på sängen. Jag la mig på henne och grävde mellan hennes bröst. Jag försökte nå fjärren, men hon tryckte alltjämt ner den längre in mellan sina bröst. Fjärren låg i hennes BH, och jag sträckte mig under henne för att knäppa upp den.

- HAHAHA! AOOOOH! Vad gör duu!?? SKrattade hon och försökte trycka ner sin rygg mot sängen för att stoppa mig.

- Ge mig fjärren!!

- Aldrig! Någonting i hennes söta leende fick mig att tända till.

Jag lyckades knäppa upp BH:n, och eftersom den saknade axelband så kunde jag utan några svårigheter dra av den. Nu hängde hennes bröst löst innanför hennes linne, och mina händer var överallt och klämde och kände. Hennes bröst var mjuka otroligt och lena, men ändå fylliga och hade spänst. Bröstvårtorna var styva.

- HAHAHA!! Aooh! PERVO!! Det där kittlas!! AAH! Hon försökte böja sig över sina bröst för att skydda dem, men utan någon nytta. Fjärren hade vandrat ännu längre ner, och hade hamnat innanför hennes tights, precis vid hennes sköte.

Allt eftersom mina händer vandrade längre och längre ner, så blev jag hårdare och hårdare. Mitt kraftiga stånd trycktes mot hennes platta mage, men det verkade inte störa henne.

Fjärren åkte ner i ena benet, och jag var snabb upp på benen och drog av hennes tights.

- Åhhh! Alex!! SNUSKO!! Hon knep ihop med benen, men jag kunde ändå se hennes heta spetstrosor.

- Börjar du bli kååt, Alex? Mmm.. Hon smekte min bula utanpå byxorna.

- Du.. Behöver kanske en porrfilm? Fast då behöver ju du kontrollen, och det var ju synd, för... Nu gled kontrollen halft ner under hennes trosor, men stack ändå upp lite.

Mitt hjärta hoppade över ett slag, jag var otroligt kåt. Snabbt hoppade jag upp på sängen igen, och drog långsamt ner trosorna. Lika långsamt blottades hennes vackra, vita sköte. Hennes bleka blygdläppar skimrade av fittsafter, och dom var härligt rundade. Ganska smala, men ändå rättså fylliga. Och inte ett hårstrå fanns där för att gömma hennes fitta. Kontrollen glömdes snabbt bort och gled ner på golvet. Jag stirrade som en tok, jag hade aldrig sett en fitta i verkliga livet förut.

Försiktigt särade jag på hennes ben, samtidigt som hon öppnade fittan för mig med sina fingrar. Hon smekte min bula med sin lediga hand, och det kändes som om jag skulle komma i mina byxor.

- Mmmm... Gillar du vad du ser? Frågade hon lite sexigt. Jag svarade inte, jag drog bara ner mina byxor.

Kuken stog i givvakt, och när mitt ollon rörde mot de mjuka blygdläpparna, så kändes det som om jag skulle spruta direkt. Hade aldrig känt något liknande förut. Hennes våta skåra gjorde så att min kuk klistrades fast lite när jag drog den upp och ner. Jag daskade till hennes fitta lite med ollonet, och sa

- Blekis...
Hennes fitta var verkligen mycket blekare än hennes solbrända mage.

Jag tryckte sakta in mig, och hennes mun formades till ett litet "O" när mitt ollon försvann i henne, och hon släppte ifrån sig ett litet stön.

- Oooh...

Jag fortsatte tränga in. Hennes fitta var otroligt trång, jag kunde se hur hennes skåra formades runt min kuk. Tillslut kände jag hur kukroten stötte emot hennes skrev.

- Åhhhh herregud-herregud-herregud... Ellen slöt ögonen och lutade tillbaka huvudet.

Hon började gnida sig mot mitt stånd, och precis när jag började dra mig ur så...

Hörde vi hur duschen slutade rinna.

Båda stannade upp, och vi tittade nervöst på varandra. Jag drog mig snabbt ut, och hon stönade högt. Snabbt som ögat hoppade jag av henne, och hon drog på sig sina trosor och tights, och jag klädde på mig.

Jag satte på tv:n, och just då kom Mickis ut ur badrummet, iförd i en handduk som slutade precis under rumpan.

- Fan, jag skulle ha tagit med mig egna handdukar... Dom här är ju löjligt små.

Handduken döljde nätt och och jämt hennes bröst. Kunde se lite den högra vårtgården när hon stod vänd mot mig.

- Fan vad det e varmt... Ellen kan du öppna fönstret?

- Ok.

Ellen gick fram och öppnade fönstret, och precis när Mickis böjde sig lite för att ta ut något ur väskan, så fläktade en underbar bris, och vinden förde med sig mer än bara kyla. Vinden fick Mickis handduk att åka upp lite, men lite var nog för att inte få mig att mjukna på ett bra tag. Kunde se klart och tydligt att hon rakade härligheten, och hade hon inte precis kommit ut ur duschen, så hade jag trott att hon hade onanerat. Blygdläpparna såg lite vida och smått svullna ut.

Hade aldrig sett en tjejs, ännu mindre två tjejers fittor (i verkligheten, då). Ståndet var gigantiskt, och jag var tvungen att sätta mig upp igen och dra ner tröjan över det för att det inte skulle synas.

- Jag går in och duschar, nu...

- Gör så.

Mickis lät lite dryg när hon sa det... Hon satte sig på stolen framför spegeln, och började kamma sitt långa hår. Fortfarande iförd i handduk. Jag tittade på hennes spegelbild, och hon flinade mot mig.

- Fick du till det då?

- Va...?

- Så du fick till det? Var det skönt?
Hon flinade ännu mer.

- Jag fattar inte vad du pratar om...

- Lägg av med att spela dum, jag hörde er genom väggen.

Jag började bli röd...

- Jag kan försäkra dig om att jag hade det i alla fall skönt...

Nu log hon stort mot mig, och mitt stånd började än en gång växa.

- Ahh.. Jag är så stel i nacken... Kan inte du ge mig lite massage?

- Visst...

Jag ställde mig bakom henne, och hon drog håret åt sidan så att jag kunde hennes nacke bättre. Var dock tvungen att hålla lite avstånd, annars så skulle mitt stånd ha rört vid hennes rygg...

- Ahh oooooh.... Ah, precis där... Mmmmm...
Hon stönade väldigt sexigt... Kunde se i hennes spegelbild hur hon hade slutit ögonen.

- Tror du du kan massera min rygg också?

- Visst, men inte om du sitter på stolen.

- Ok, jag lägger mig på sängen.

Hon ställde sig upp, och vände sig bort från spegeln och mig, och drog ner handduken så att den hängde runt midjan och la sig ner på sängen. Jag ställde mig bredvid sängen och började massera hennes skuldror.

- Därifrån lär du inte nå något. Sätt dig på sängen. Sätt dig på min rumpa. Komigen, du får.

Hon daskade till sig själv lite, och jag fick god lust att bara slita av hennes handduk och knulla skiten ur henne, men någonting hindrade mig...

Jag grenslade hennes rumpa, och började massera skuldrorna... Än en gång började hon stöna skönt.

- Oooh.. Mmm... Där ja... Lite längre ner bara, lite längre... Perfekt...

Nu masserade jag precis vid ryggslutet. Hade hon bett mig massera lite längre ner, så hade jag fått ta för mig av hennes rumpa. Fast det sa hon aldrig, det var nästan som om hon ville reta mig. Jag prövade ändå.

Jag strök hennes ryggslut upp, och ner, och för varje gång jag strök ner, så kom jag in lite längre under handduken, och den gled ner lite längre. Hon verkade inte göra något motstånd, utan stönade bara vidare. Tillslut så var jag nere vid skinkorna, och kunde inte hålla mig, utan greppade tag varje skinka i var hand. Jag masserade dem, och hon stönade lite högre...

- Oooooooooooh... Underbart, inte det jag bad om, men underbart.

Jag tog till mig lite mer mod, och särade på hennes fylliga skinkor, för att blotta hennes lilla rosa rosett...

- Mmmmm.... Ditt pervo... Tihi...

Jag höll isär skinkorna med en hand, medans jag förde min andra hand till hennes hål. Jag pillade på hennes anal och prövade att stoppa in ett finger. Först fick jag motstånd, men efter ett par försök så släpptes jag in. Det kändes jättekonstigt, men det var varmt, och Mickis anal kramade om fingret.

- MMMMMHHH... Aooow.. Min stackars rumpa...

Jag försökte trycka in lite längre, men kom ingen vart, så jag drog mig ut. Nu förde jag fingret ner till hennes fitta. Hon var helt klart kåt, hela hennes sköte badade i safter, och det var en stor blöt fläck på täcket. Jag drog med fingrarna längs hennes blygdläppar, utan att penetrera, bara för att retas lite.

- ÅÅÅÅÅÅÅHH.... Du gör mig så kååt... Jag vill ha dig!!

- Och jag vill ha dig...

Hon vände sig om under mig, och saxade min midja med sina ben. Jag kunde inte sluta stirra på hennes bröst, hennes fitta eller hennes söta ansikte som brann av kåthet... Jag lutade mig över henne och började suga på och leka med hennes bröst, medans hon stönade och torrjuckade mot mitt skrev. Jag tog hennes vänstra bröst i min mun... Jag fick nästan in hela, i munnen, och jag kände hur bröstvårtan styvnade under min tunga. Jag tog mig loss ur hennes bensax, och slet av mig shortsen, t-shirten och kalsongerna. Mickis tittade storögt på min kuk i en sekund, innan hon hoppade upp i min famn och särade på benen. Jag förde kuken till hennes savande fitta, och just för att den var så blöt så var det ingen vidare utmaning att få in den typ halvvägs. Det kändes varmt och skönt,men ändå stramade det åt lite hårt runt min penis. Fast det var bara skönt.

Jag började långsamt jucka in och ut, och hon juckade emot lite.

- AHHHHH JAA, KNULLA MIG! Knulla mig hårt!!

Mickis grät nästan av kåthet, och jag tryckte in kuken ännu längre in, och hennes fitta stramade åt om den. Hon började jucka emot febrilt, vilket fick mig att ramla över henne och nästan komma, men jag ramlade bara. Hon saxade mig igen, och tryckte mig till sig så att våra blygder möttes, vilket fick mig att bottna i henne. Vi hittade rytmen, och vi accelererade snart. Vi knullade som kaniner. Hennes tighta fitta stramade konstant runt min kuk, och det kändes som om jag skulle komma hela tiden.


- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH! JAG KOMMEEEEEEER!

Mickis skrek ut sin kåthet när jag kände hur hennes fitta krympte till ett sugrör. Fittsafter rann nerför min kuk och pung, och fittan mjölkade ur mig. Nu kunde jag inte hålla mig längre. Det började rycka i kuken, och med stön, både från mig och från Mickis så sprutade jag henne full med säd. Jag föll utmattade ihop över henne, jag orkade inte ens dra mig ur.

- Ahhhh... Jag älskar din kuk i min fitta...

Hennes fitta började släppa lite nu, och jag kände hur sperma började rinna ut hur henne.

När stönen lagt sig, så kunde vi höra hur Ellen stönade inifrån duschen... Vi kollade på varandra och flinade stort. Men våra flin försvann snabbt när vi hörde hur Ellen stängde av duschen. Jag låg fortfarande inuti henne, och jag hade börjat styvna igen. Jag drog mig snabbt ur, vilket resulterade i att Mickis stönade högt, och att ännu mer sperma rann ner på täcket. Jag klädde snabbt på mig igen och vände på täcket, medans Mickis virade handduken runt sig och satte sig för att föna håret, som om inget hade hänt. Vi visste både mycket väl att Ellen hade hört oss, men när hon kom ut ur duschen, så låtsades hon som ingenting. Även Hon hade svårt att hitta en handduk som inte var för kort, fast hon var lite längre än Mickis och hade större bröst, så både hennes vårtgårdar syntes tydligt, och jag kunde se lite av hennes fitta när hon stod vänd mot mig. Tjejerna bad mig att gå ut när de skulle klä på sig, men jag gick in på toan för att runka istället. När jag kom ut så hade Mickis på sig ett par hotpants och ett urringat linne, och Ellen hade på sig ett par mjukisbyxor och en urringad top.

Rästen av franska klassen anlände snart i rummet, och vi började spela kort på sängarna. När klockan började närma sig ett så blev jag trött och la mig på sängen bredvid. Efter ett tag så somnade jag.

Jag väcktes mitt i natten av att något lent rörde vid mitt ansikte och av att något annat lent tryckte mot min styva kuk. Jag öppnade ögonen, och när de vant sig vid mörkret så såg jag hur Ellen höll upp ett par trosor över mitt ansikte. Hon hade gränslat mig, och jag märkte att hon inte hade några byxor på sig, bara den urringade toppen. Jag noterade även att jag hade bara kalsonger på mig, så hon måste ha klätt av mig. Hon log sexigt mot mig och slängde trosorna åt sidan. Jag kände hur ståndet blev ännu hårdare. Hon drog av sig toppen, och blottade sina härliga tuttar. Jag greppade tag i dom och började knåda. Ellen stönade skönt, och började gnida sitt underliv mot mitt. Hon lutade sig över mig, så att jag fick mig en rejäl närtitt på hennes bröst. Jag tog det högre i munnen medans jag knådade det vänstra.

- Aooh... stönade hon.

- Dags att avsluta vad vi påbörjat?

- Jaaa! Jag spricker snart av kåthet! Viskade hon tillbaka.

Hennes bröstvårtor styvnade till, och hon började jucka lite långsammare, men lite hårdare. Jag kände hur kalsongerna blev blöta där hon juckade.

- Du gillar mina bröst, eller hur??

- Ah...

- Och jag gillar din kuk...

Hon lyfte på rumpan lite, och drog av mina kalsonger. Min kuk stod i givakt för henne, och småleendes så grenslade hon den. Så fort ollonet var innanför blygdläpparna så började hon stöna lätt, och jag kunde inte låta bli att jucka lite lätt.

Jag mötte stort motstånd, Ellen var mycket tightare än Mickis. Redan när bara ollonet var inne så kände jag hur hon stramade hårt.

Hon började sjunka ner, långsamt, och jag hjälpte henne genom att hålla runt hennes höfter och trycka emot. Fittan stramade åt så hårt runt min kuk att det kändes som om jag skulle komma närsomhelst.

Tillslut så möttes våra blygder, och vi satt stilla så ett tag. Jag greppade hennes skinkor och började jucka lite lätt. Hon stönade halvhögt.

- Aooh.. Ahh..

Jag kände hur fittsafterna bara rann nerför fittan och ner på sängen, men ändå var hon så jävla tight.

Jag tog ett ännu hårdare tag om hennes skinkor, och hon började dra ut kuken ur sig. Jag hjälpte till med att jucka, men snart red hon mig långsamt, och utan hjälp. Fittan stramade fortfarande åt som ett bälte, och jag var lika nära att komma varje gång hon sänkte sig ner på mig.

- Ahhh..... Din kuk är för stor för min fitta!! AHH FUCK!

Nu hade hon fått upp farten, och hennes gungande bröst lockade mig till att greppa dom.

- Aahhh! JAG KOMMER!!!

Ellen nästan grät, men ändå så stönade hon högt av njutning när fittan kramade stenhårt om min kuk.

Jag kunde inte längre hålla mig. Jag greppade hennes skinkor och tryckte henne så hårt jag kunde mot min blygd och bottnade på så sätt i henne. Jag sprutade i henne som en fontän, och utmattad föll hon ihop på mig. Vi somnade i den positionen, och fick ligga ostörda så tills dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni tjejer are the best ! :D

2009-12-22 @ 00:44:27
Postat av: Anonym

sjukt pinsam och dålig blogg.

2009-12-22 @ 02:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0