Konstigaste stället jag haft sex på..

.. hmm de måste vart i en buske. Jag och min dåvarande kille var ute på en promenad då vi tidigare blivit uttvingade ur hans hus för hans mamma var trött på att vi bara satt inne på hans rum och spelade "tv-spel" som vi då så klart sa att vi gjorde till henne, men ni vet nog vad vi egentligen gjorde ;)

De var i slutet av maj och vi var helt slut efter att knappt sovit något under natten utan vi hade sexat loss! Iallafall så satte vi oss på en parkbänk för att vila lite..

Vi började strula och efter ett tag kände jag hur han fick stånd och jag kunde inte motså att känna "festelsen" jag runkade av honom och sög av honom, men så hörde vi röster som närmade oss och vi ville så klart inte sluta då! Kåta som vi var kasta vi oss in i busken och börja ta av oss kläderna.

Min kille slickade mig och jag kunde inte hålla mig från att stöna. Så sakta men säkert trängde han in i mig, han visste hur mycket jag hatade när han retades i mig, så jag skrek att han skulle trycka hårdare och hårdare. Precis då joggade en dam förbi och ja... såg oss... hon skrattade och log sen jogga hon vidare.

Jag var lite generad och när vi bestämde oss att sluta efter ett hejdans sex. Jag reste mig upp och greppa tag i mina kläder, hela jag var lerig och hade löv i hela håret. Men de var värt de, de var kul och jag kände mig lite halvbusig sådär ;)

Ja, de var ett utav de konstigaste stället jag har haft sex på... hehe


Kanske var de denna buske jag och mitt x hade sex i.
Ja de är en hemlighet ni aldrig får veta :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud! jag bor i huset där bakom! :O

2009-12-21 @ 01:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0