Konstiga ställen vi blivit pullade på

jag kom att tänka på en gång då jag o några kompisar träffade ett par killar, efter att ha spenderat kvällen hos en kompis så gick vi ut till en park (H****i*sp**k*n ;))  Där satte vi oss och jag började strula med en kille på en gunga, jag tror han frågade nåt om "du gillar när det går fort va?" haha sliskig replik.. , ja allt slutade med att jag blev pullad där på gungen, som tur är så var det mörkt o ingen av kompisarna hade sett iaf! Det var nog den mest skumma plats som jag blivit pullad på if..

sen så har även en annan av oss en liten historia..
Jag träffade min dåvarande pojkvän med några av mina vänner och några av hans. Men så på något sätt kom vi bort från de andra och vi gick till tunnelbanan. Båda var sjuuuuukt fulla och vi satte oss på en tunnelbana där de bara var vi och tre andra personer i vagnen. Vi börja strula och hans hand letade sig ner mellan bena på mig och börja pulla mig. De var underbart och jag la inte så mycket märke till människorna i omgivningen =)

Berätta om erat konstigaste ställe där ni blivit pullade/runkade :)

/ Era hemliga dr's jones :d

Kommentarer
Postat av: Mariell

Hej! mitt konstigaste ställe att runka av nån på var på grönan med mitt ex när vi åkte i kärlekstunneln, haha vi var lite rädda för det finns ju videokameror men det gick bra ändå.. :P

2009-12-16 @ 22:19:39
Postat av: Alex

jag och en killkompis var och kollade på film hos en tjej, men när han somnade på en madrass på golvet så låg vi på en stor säng övanför honom och vi trodde han sov så hon började runka av mig och sög av mig. Och så somnade vi tillslut. Men dagen efter när jag var med min polare fick jag veta att han lotsas sov och hade vart vaken hela tiden och hört allt i detalj, fett pinsamt tyckte jag för det var på sommarlovet innan sexan och då var jag ganska feg men nu bryr jag mig inte, och samma tjej har jag haft sex med än idag ;) så det är lugnt haha.

2009-12-16 @ 22:28:13
Postat av: Anonym

det var nog när vi var ett gäng vänner som sitter i soffor i ett vardags rum runt ett bord, vi spelade kort och pratade. jag har en filt över mig och helt utan förvarning tar killen som sitter brevid mig in sin hand mellan mina trosor och börjar pulla, skönt var det. han tog även filten över sig sen och jag började runka av honom. allt det medans vi sitter och pratar med resten av personerna, man fick anstränga sig för att inte stöna....

2009-12-23 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0