Hur ser ni oss?

Nu har vi en fråga till er, nämligen vad tycker ni om oss här på bloggen? hur tror ni att vi ser ut o.s.v? Skulle va jätte kul att höra! Kanske tycker ni att vi är roliga o har intressanta saker att berätta elr att vi är horiga o bara ligger runt ? blonda/rödhåriga/brunhåriga/svarthåriga, bruna/blåa/gröna/gråa elr kanske röda ögon... slanka, mulliga, korta, långa ja vad som helst! vad tycker ni helt enkelt?:) Har ni kanske fått en sån tydlig uppfattning av oss så att ni till och med vet vem det är av oss som skriver vissa inlägg ? några gissningar på namn..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har ett problem, jag har jätte små bröst! jag har 70a i bh storlek och jag vågar aldrig ta av mig tjocktröjor på fester o har aldrig urringat. Hur har ni? bryr sig killar mycket??

2009-12-17 @ 22:25:43
Postat av: Anonym

tycker inte ni är horiga för fem öre, snarare snälla som delar med er och gör satt vi andra akn få svar på pinsamma frågor vi annars kanske aldig skulle ställa :D



jag tror att den är svarthårig, en brunett och en blondin och alla har bruna ögon. Niär normal långa om man kan säga så. något runt 170 cm. och ja har inte en blekaste om vem de är som skriver men jag hoppas att ni fortsätter för jag rent utsagt älskar er blogg :D

2009-12-17 @ 22:33:13
Postat av: Alex

Ni är ett par tjejer 2 st är blondiner och en är brunett. Ni är snälla och hjälper folk med frågor. Ni är absolut inte bitchiga, ni är 165-170 cm och har perfekt kropp, ni tänker verkligen på vad killarna gillar, och i sängen vet ni exakt hur ni ska göra för att få en kille så upphetsad som möjligt, efter detta inägg skulle det vara jätte kul om vi fick se hur ni ser ut! :P

2009-12-17 @ 23:45:20
Postat av: Alias : Rakkadisch

Jag hoppas ju att det är tjejer, 1 blondin, blåa ögon, smal, c-kupa bröst, tight ass ;)



2 är brunetter. gröna ögon, smala, b- och c- kupa smala lätt viktare, 157-169 cm långa! :D tacksam för svaar på min mail ;) puss och kram!

2009-12-25 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0