Godnatt 01.54

okej nu skriver jag ett litet godnatt inlägg.. jag vill tacka alla söta läsare igen för den här dagen och ser fram emot en lika härlig dag imorn!!! Jag hatar att gå o lägga mig såhär sent! När man kollar ut o ser hur den sista tända lampan släcks i ett fönster mittemot.. när det är helt knäpptyst i lägenheten o alla sover, det enda man hör är klockan som sakta spolar fram tiden och mitt eviga knappande på tangenterna.. haha nu blev det en liten dikt där som faktiskt inte har ngt med sex att göra! :O Jag saknar att ha ngn som ligger bredvid en!! att känna värmen från den tyngd som håller om miiiig! :( haha okej jag ska sluta skriva nu o smsa någon stackare som får stå ut med mig ett tagxD 
Godnatt läsare o bara så ni vet så är ni GRYMMA! <3 men det visste ni väl redan..
 
 naaw, de är helt utmattade av det underbara sexet de nyss hade..xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va sköna ni e!=D

2009-12-20 @ 02:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0