Frågor & Svar

Hej, förlåt att vi inte har uppdaterat. Men vi har även ett privat liv. Det är iaf kul att se att statistiken har ökat :) fortsätt läsa! Nu till dagens fråga(or)



Svar: Deep throat är när man suger av en kille och tar hela kuken i munnen så du får ner den i halsen nästan. En del kan få såkallade kräkreflexer av detta.
Vi har ca 500 besökare nu :)

/Dr,.s Jones




"
Hejsan!

Jag har några frågor jag skulle vilja ställa

Fråga1: Svarar ni alla mejl/brev ni får?

Fråga2: Är det bra att runka för många gånger per dag, finns det liksom några gränser?

Fråga3: Jag började rätt tidigt att runka och då var jag inte särskilt erfaren. Det har hänt nu att förhuden har liksom "växt" mer så att "hålet i  förhuden" är åt ena sidan. Har ni några förslag hur jag kan göra den "normal" igen?''

/ Anton

Svar:
1. Självklart kan vi inte svara på alla era mail för vi får så många.. Men vi försöker att hjälpa alla och tar de viktigaste och populäraste först.

2 och 3. Det finns inga rekommenderade gränser för onani/runkande. Det är lika okej att aldrig onanera som att göra det flera gånger per dag. Onanin i sig är inte skadlig på något sätt. Tvärt om, man lär sig något om sin egen kropp och lust. :)

Jag tror inte heller att din lite sneda förhud har orsakats av att du har runkat. Det är vanligt att det finns lite mer förhud på ena sidan så att öppningen hamnar lite snett och det är ingenting som du behöver oroa dig för, det är vanligt.














Kul att ni frågar. Fortsätt! :)

// Dr.s Jones


Kommentarer
Postat av: Amma

ha kul blogg :P Hur kom ni på namnet om jag får fråga ?

2009-12-11 @ 17:40:08
Postat av: Anonym

hej jätte bra blogg!! men jag har ett problem, mitt underliv kliar jätte mkt och det svider ganska ofta, vad kan det bero på? tacksam för svar! =)

2009-12-22 @ 03:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0