FrÅgEsTuNd

NU KÖR VI EN FRÅGESTUND! Den avslutas någon gång imorgon så fråga på! :D

AVSLUTAD!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man har "vanligt sex" alltså kuk i fitta, hur länge är kuken i fittan då?

2009-12-29 @ 00:24:47
Postat av: Anonym

1. tjänar ni penar på er blogg?



2. Var är de konstigaste stället ni haft sex på?

2009-12-29 @ 01:29:21
Postat av: älskar eran blogg

1.om man har en liten mun, kan de vara svårt att suga kuk då?

2. om man suger av en kille så han kommer i munnen, vad ska man göra om man inte vill svälja? spotta ut de eller?

3. vad tänder killar mest på?

4. kan man märka på en kille att han tycker tjejen är dålig i sängen under själva sexet?

5. hur många har ni haft sex med?

6. berätta om erat bästa sexupplevelse

7. om man äter mini piller, kan brösten växa eller är de bara om man äter p-piller?

8. är de okej att ha kk?

9. vad föredrar ni bäst?- suga/runka, bli slickad/pullad?

10. har ni någongång avbrytit ett påbärjade sex för att killens kuk har varit förliten?



TACK, vore glad om ni kunde svara på frågorna! :)

2009-12-29 @ 01:38:46
Postat av: Anonym

är de sant att du och din pojkvän gjort slut?

2009-12-29 @ 01:39:57
Postat av: Anonym

hej



snälla svara !!!



jag är 14 år och min kille är 17, Nu vill båda jag och han ha sex, jag vill inte att han ska bli besviken, så vilka stälningar är vanliga och bra ????



ÄLSKAR ER BLOGG <3

2009-12-29 @ 09:17:16
Postat av: Mirre

1. Vet era mammor o pappor att ni har sex?



2. Vem köper kondomerna?



2009-12-29 @ 09:53:48
Postat av: Anonym

har ni knullat med över 10 pers på en månad =) asså olika?

2009-12-29 @ 10:46:39
Postat av: Anonym

är det äckligt att inte raka sig? (tjejer)

och ska killar raka sig?!

2009-12-29 @ 10:57:00
Postat av: Daniel

1. vad gör du för att killarna ska tycka att du är extra sexig när ni träffas?

2. tips till killar som dom kan göra sig själva extra sexiga när dom ska träffa en tjej?

3 Kan du berätta den SÄMSTA sex upplevelsen?

4 Har du haft sex med en tjej? Hur gick dte till?

5 Om du fick välja hur ditt bästa sex skulle

gått till. Hur skulle det gått till då? :)

6 Skulle du kunna tänka dig ha sex med ett djur?

7 Vad tycker du om dom som ha sex med ett djur?

8 Har du haft trekant? Hur gick det till isånnafall?

9 har någon kille kört tit fucking på dig? isåfall hur var det?

10 om du inte kört tit fucking skulle du kunne tänka dig göra det?

11 har du träffat någon kille bara för att ha sex?

12 tycker dom att killar ska vara heltrakade i underlivet, inte ens stubb?

13 Vad anser du om sex på första dejten?

14 har du fått fontänorgas? isåfall hur var det?

15 skulle du vilja få fontänorgasm?

16 gillar du när du ligger på rygg i sängen efter sexet och killen sprutar sperma över dig?

17 skulle du vilja att en kille sprutade ner dig med sperma?

18 hur gör jag för att hetta upp sexet?

19 När känner dig dig som snyggast?

20 När får vi se bild på din/era fittor?

21 tycker du att det är oskönare med kondom under sexet?

22 på vilket sätt är känslan olika med att ha sex med kondom och att inte ha sex med kondom?



här fick du några frågor att svara på lycka till! :D



2009-12-29 @ 11:43:25
Postat av: Daniel

här kommer lite fler frågor: ;)

1 Hur många kukar har du sugit ?

2 vad tycker du hur stor en kuk ska vara för dig?

3 vad föredrar du kort men tjock kuk eller lång och smal?

4 skulle du kunna tänka dig att slicka/pulla någon annan tjej?

5 vad tycker du om analsex?

6 har du strippat för någon kille?

7 när du gör slut med killar skriver du sms/ringer träffar du dem och säger att det är slut eller hur gör du ?

8 angående sex som du haft i ditt liv är det något du ångrar, isåfall vad?

9 ni är flera tjejer som skriver den här bloggen skulle ni kunna ha lesbisk sex tillsammans?

10 hur gör tjejer när dom har sex med varandra tex 2 tjejer som ska ha sex?



tack om du svarar på frågorna :) ett tips för att göra bloggen bättre och göra era läsare kåta är att lägga ut sexiga bilder så att killarna och tjejerna här på bloggen blir kåta och därmed fler läsare ;)

2009-12-29 @ 11:55:18
Postat av: Anonym

Hej :D älskar bloggen!!! <3 har ett problem jag är en tjej på 13 år och ja jag ahr onanerat några gånger men jag har en slags massage stav och de är skönt o men när jag får själva orgasmen rycker det i hela kroppen o jag känner att de jag ahr gjort i fel o de ``sköna`` känns kankse i 2 sekunder :/ /Kraaam

2009-12-29 @ 12:57:42
Postat av: Anonym

jag har en fråga som kanske inte hör till själa ämnet "sex" men hoppas ni svarar iaf!

Det är så här att när jag tittar mig själv i spegeln så tkr jag att jag ser helt okej ut, typ ganska söt och så:) men när jag tar ett kort på mig själv så ser jag mycket fulare ut! Detta ger mig dåligt självförtroende och jag vågar därmed inte gå fram till killar!! Vad ska jag tro mest på spegeln eller kameran?? /kram och eran blogg är bäst!

2009-12-29 @ 14:19:23
Postat av: Anonym

hej :) undrat nu länge är de normalt att tjejer har lite hår mellan skinkorna? och vad kan man göra åt saken?

älskar er blogg <3

2009-12-29 @ 14:39:30
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND PGNDE!

Hola på dig! En ung och sexig man här.. nej jag skoja :) Jag tänkte fråga om du kunde ställa mig en eller flera frågor i min blogg, jag har nämligen frågestund? :) OM du ser detta som spam eller reklam så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Då får jag önska dig en bra kväll och ett gott nytt år!

2009-12-29 @ 19:14:41
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycker ni om killar med dålig andedräkt?

2009-12-29 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0