Fråga





" hej jag heter johanna och är 14 ar hittade din blogg pa bloglovin och tykte att det var valdans snallt av dig att hjalpa oss andra med fragor som man inte direct vill fraga andra om. jag ar lite nervos för jag har inte fragat nagon om det har forrut. 
fraga 1. jag har en massa rodvita prickar dar nere vad beror det pa? ar det farligt?=( det ar ingen konnsjukdom det vet jag darfor att jag skyddar mig med p piller.
fraga 2. nar och hur var det nar du hade 6 forsta gangen?
fraga 3. vad ar skilnaden pa anal6 och oral 6?
tack pa forhand! /johannaz ps jag har inte dom sista bokstaverna pa mitt tangentbord"




Svar: 1. Kliar det? annars kan vi inte svara på denna fråga... för övrigt så kan du bara använda kondom för att skydda dig mot könssjukdomar! 
2. Vi är 3 stycken tjejor som delar på bloggen. Men jag tror att vi kan skriva ner de i ett inlägg var för sig sen ;)
3. Anal sex har man i rumpan och oral sex är när man suger av eller slickar.

Kul att du frågar. ta hand om dig..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Denna tjej kanske borde upplysas om att p-piller inte skyddar mot könssjukdomar...?

2009-12-09 @ 19:41:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0