Fråga + svar

Jag tycker att ni läsare ska fråga mer, liskom våga fråga. Ni får vara anonyma om ni vill.
Och om ni vill ha tag på oss mejla [email protected]



Fråga:
Hej Dr jones!
Jag har ett litet problem, min pojkvän tjatar om att vi ska ha trekant men jag vill inte! jag vill liksom inte ge bort min pojkvän till någon annan jag vill heller inte riskera att han kan vara otrogen efteråt. Jag vill vekligen inte men han slutar inte tjata.. Kan det ändå hjälpa våran relation? Om jag skulle få välja skulle jag nog vilja vara med 2 killar men han vill ju ha 2 tjejer.. Hjälp vad ska jag göra?!

Svar :
Hej maja!
De är helt enkelt så att du måste bestämma själv. Om de känns fel tycker jag helt enkelt att du ska sätta ner foten och säga nej. Och om inte din kille tål ett nej så bör ni ta ett ordentligt snack! Han bör lyssna på dig om du inte känner dig bekväm i de läget. Jag menar ni har ju varandra? Av egna erfarenheter så är sexet bäst med 2 stycken och ingen trekant. Okej tolka de inte fel, de är ju aldrig fel när två killar tar ahnd om en samtidigt. Men de blir en helt annan känsla när de bara är två i bilden. Hoppas de löser sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Dr. Jones!

Jag är en tjej som är orolig för min barndomskompis! Vi går i samma skola och hon har nyss skaffat kille, ja det kanske inte är ett så allvarligt problem men nu till poängen. Han är en riktig kille som bara har tjejer för sex, asså en riktig skit då! Och jag är rädd att hon kommer ha sex med honom. Jag har en klump i magen varje gång jag tänker på det. Hon är oskuld drygt 13. Har försökt säga det till henne men hon säger att han är underbar, fast jag vet att det är bara en roll han spelar för att ha sex, men hon tror mig inte :(



Vill vara anonym tack, och ps. världens bästa sexblogg har ni!!!! :D

2009-12-19 @ 19:59:33
Postat av: TripleSex

Trekant kan vara mysigt dock, om man har ett bra förhållande så kan man känna sig ännu närmare varandra efteråt :)

Men ni har rätt i att hon inte ska göra något som hon inte vill! ^^

2009-12-19 @ 20:25:24
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0