Fråga + länkningen

Ja som jag skrev förut utlottade jag en länkning till den som gissa rätt namn. Namnet var felix och inte filip som många trodde. Grattis Emma, tyvärr verkar inte hon ha någon hemsida.



Nu en fråga till er. Vad föredrar ni string eller "vanliga" troser?
 Och till er killar vad är sexigast? ;)





medhårs betyder att man rakar med håret hehe svårt att förklara men om t.ex. hårstråt har roten här och toppen pekar dit------> så rakar du från roten o längs pilen.. haha hoppas du förstår vad jag menar och om någon annan har en bättre förklaring vilket jag antar finns! så skriv den gärna :) 


Kommentarer
Postat av: elina

jsg gillar troser, string är inte ett dugg sexigt på mig xD

2009-12-17 @ 20:17:10
Postat av: Matilda

String;) tycker att de är skönt och av de erfarenheter jag har tycker killar att de är sexigt .

2009-12-17 @ 20:33:11
Postat av: Alex

Jag kan svara vad jag tycker, string är definitivt sexigast, man blir så sjukt upphetsad av det. träffar ni killar så bär string om ni vill göra det bäst för dom! (alla mina killkomisar tycker det är sexigast med string)

2009-12-17 @ 21:13:21
Postat av: M

jag föredrar hotpants då jag inte tycker string sitter lika fint och inte bekvämt heller för den delen. Men alla killar jag vart med tycker det är RIKTIGT sexigt med string så man får liksom välja hehe..

2009-12-18 @ 02:59:40
Postat av: Anonym

string :)

2009-12-18 @ 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0