Fråga & ett enkelt svar

anonym om fråga till er:
Heeej älska bloggen ! Ni är bäst :)

Jag är 14 år o jag har en underbar pojkvän som jag vatt tsm med i 5 månader.
Men till saken. Va på en fest för ett tag sedan o träffade en helt fantastisk kille. Vi snackade o lix inte mkt mer med det. Men jag är inte van vid att dricka så blev jätte full o när min kompis följde med hans kompis hem gick jag med. Dumt jag vet men ville lix inte lämna henne ensam.
Från lägenheten kommer jag inte ihåg så mkt. Pinsamt ! Men jag strulade med honom o lite mer.. men asså när vi låg i hans säng o han försökte komma in i mig sa jag nej, att jag inte ville ha sex med honom o typ tog bort kuken men han struntade i det o tryckte sig in i mig ändå.. o jag lät lix honom hålla på..

Det jag undrar är hur jag ska berätta det för min pojkvän? Skäms så OTROLIGT mkt för det o jag älskar honom ju ! snälla svara har inte vågat berätta/fråga någon annan..





Svar: De bästa är att du säger sanningen. För ärlighet varar längst. I ett förhållande måste båda personerna kunna lite på varandra och då är de viktigt att man talar sanning. Och hur du ska säga de, hmm de är nog bäst att vara rak på sak och inte köra några slingriga vägar innan.

De var ungefär de här som hände när jag skrev att de tog slut mellan mig och min pojkvän. Jag var otrogen och han flippade ur och vi gjorde slut. Men efter några dagar hade de hela lugnat ner sig och vi satte oss ner för att prata. Och vi fick klart för oss att vi inte klara oss utan varandra. Så om han verkligen älskar dig kommer han ta dig tillbaka.

Men ja, rak på sak och tala sanning är de bästa tipset jag har eftersom jag inte riktigt vet hur erat förhållande ser ut . Håller tummarna för att de går bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..

Jag har vart tsm med ett par killar.. fast aldrig velat att de ska gå länge än strul osåå..

Jag vill heller inte att han rör vid min kropp under kläderna & det är för att jag om jag ska erkänna e ja ganska hårig.. jag rakar benen oså & armarna men de växer hela tiden sen orkar jag inte hålla på hela tiden osv. Och så har ja lite hår på magen & ryggen oxå runt brösten lite där med ..

Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

känns som om jag nt kan va tsm med ngn ..

Jag ser skitfin ut på utsidan , aså ansiktet osv killar vill faktiskt ha mig.. men vad skulle dem säga om dem såg kroppen lxm? mår skit av det.. hoppas ni kan hjälpa på ngt sätt, fastän de omöjligt!

2009-12-31 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0