första steget

OJ! kan ju inte gå lägga mig än när jag nu såg att vi hade fått en fråga på hotmail! 
hej dr.jones 
ja har en kille och vi har inte pussas en 
vi har varit tsm i kanske 2 månader snart.
ja vet inte hur ja ska göra?
asså ja måste jämt ta första steget.
hur ska ja göra?
kan du hjälpa mig?
ja vill ju börja strula också :$
haha , men iaf vet du hur ja kan göra vi sak vara själva nån gång i veckan 
kanske är det ett bra tillfälle då kan du hjälpa mig?
Hej jag antar att du är 11-12 år, rätta mig om jag har fel! I din ålder är det inte så vanligt att man går så nära varann och det gör det hela mkt svårare när man nu vill strula och sånt tyvärr! Du säger att du jämt måste ta första steget, det kanske är för att killar utvecklas senare än tjejer både psykiskt och fysiskt o han är kanske inte modig nog att göra ngt. Mitt tips till dig är att våga vara först, jag lovar att han inte kommer gå undan elr avbryta! Men dock tycker jag att du är för ung för gå längre än så och jag tycker att du ska vänta med sex om du nu funderar på det. Men jag kan inte tvinga dig till att inte ha det, men jag råder dig som sagt till att vänta något år iaf:)
Jag är ganska dålig på att ge tips om hur du ska ta första steget eftersom jag strulade första gången när jag var full och började tyvärr dricka i ganska tidig ålder..:S  På senare dagar har jag blivit mkt mer självsäker o det har gått lättare att strula nykter! Men ni kanske kan kolla på en film o ligga bredvid varann, ta lite ögonkontakt. Luta dig mot honom o börja att pussa honom lite lätt på munnen:) Hoppas det hjälper!

Lycka till o berätta gärna sen hur det gick! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0