Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit busy idag med min pojkvän. Vi har haft de så mysigt så!!

Vi var på skansen och kollade på en massa djur. När vi åt lunch (pannkaka med grädde & sylt) råkade lite grädde hamna mellan mina bröst. Min kille sträckte sig över bordet och slickade av mitt bröst. Alla på lunchstället kollade. Haha lite kul!! Detta gjorde oss självklart skiiiitkåta. Och vi åt snabbt upp vår mat och fick in på toan.

Inne på toan hade vi lite sexigt förspel (ni vet suga, slicka, runka, pulla) sen tyckte vi att de var dags att sätta igång. Han satte sig på toan och jag grensla över honom. Vi körde ett tag och de var sååååå skönt!!!!!! Tills en jävla sur kärring knacka på och sa att "alla måste få låna toaletten" blabla, så vi smög oss ut ur restaurangen.

Väl utanför bad jag om mer, min kille sa att han hade en ide. Han tog mig i handen och vi gick till en utav de har småstugorna som finns. Vi gick in i en där de inte fanns något folk och fortsatte. Resten får ni lista ut själva :)


Min dag har varit hur härlig som helst. Skriver snart igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0