förlåt!

jag har lite dåligt samvete över vår uppdatering! förlåt men jag har haft mkt för mig! Vaknade rätt sent idag med adam, mina föräldrar gick ut på promenad, och nej vi hade inte sex.. haha är inte så mkt för morgonsex;) det enda jag vill ha i mig på morgonen är ett glas juice.. :P
En jobbig sak i sängen är när killen gör en så otroligt kåt, genom förspel och man känner bara hur mycket man vill ha honom i sig. Men i stället retas han genom att cirkulera runt vid klitoris så att man blir ännu kåtare!! ahh men dem gångerna detta har hänt mig så har det visat sig vara de bästa!! så det kanske stämmer det där med att ngn som väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge..;)  

Kommentarer
Postat av: tjej

hur länge kan en sexact hålla på?

2009-12-23 @ 11:04:10
Postat av: frida

Kul blogg.. läs och kommentera min!! =)

2009-12-23 @ 17:26:55
URL: http://kissemjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0