för mkt sex?

hej!
ja har sex ungefär 2-3 gånger 
per dag med min kille är det farligt?
btw , ja älskar eran bloggggg
meeen gör lite mer inlägg på nätterna/kvällarna 
när många ungdomar sitter vid datan
älskar den iaf tacksam för svar!<3
Svar: det låter jätte härligt! nej men kan inte ha för mkt sex! Bara det känns bra så tycker jag att ni ska fortsätta:) aa vi ska tänka på att uppdatera mer överhuvudtaget ! men det har blivit lite stressigt nu kring jul..;)
 Fast det är viktigt att ert förhållande inte bara bygger på sex, jag hade en pojkvän förut som jag egentligen inte hade så mkt gemensamt med. Jag vet inte riktigt om jag ens gillade honom men alla i min omgivning skapade en annan bild av honom.- att han var så perfekt o blablabla  o ja.. han var faktiskt ganska snygg o sexet var helt undrbart. Men vi hade verkligen inget att prata om! Så jävla tråkig kille asså...:s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0