En till

Fick en till pinsam sexupplevelse skickade till mig på mailen. Enjoy!


Jag och min kille simon skulle fira 6 månader hemma hos han , hans
föräldrar var borta den helgen klockan var 14:00
och vi hade precis kommit hem från skolan
för ja skulle sova hos han , och hans föräldrar hade precis åkt
vi kollade på en film och båda va kåta som vanligt
vi började smeka varandra och det slutade till slut att
vi låg i soffan och knullade hårt.
Sen så skulle han gå och låsa dörren
och då så låg ja där naken i soffan och så hörde jag att det låstes upp igen
jag tänkte vad ska han göra nudå.
Och då så ställde jag mig upp och gick emot dörren och så kollade jag vad han gjorde
OCH GISSA VEM SOM VAR DÄR!??!
Hans pappa!
dom hade glömt en sak och så stod ja där helt naken med ruffsigt hår.
Simon kom ner från trappen alldeles naken han skulle hämta en till kondom
Och hans pappa bara stod där och kollade på mig
och simon stod i trappen.
Och sen kom hans mamma in för att kolla vrf han bara stod där vid
dörröppningen.
Det va riktigt pinsamt för mig och Simon
och så sa hans pappa - ojdå , vi skulle bara hämta en sak
då sa simon - ehm asså hämta det DÅ!
jag gick till toaletten som va där ungefär och så kom simon efter så hörde vi
dom säga - ha det bra nudå vi ses ungdomar
när vi hörde dörren stängas och låsas
så började vi skratta asgarva och så började vi strula osv.

Kommentarer
Postat av: tjej

hahaa, lite roligt ju.

2009-12-27 @ 13:56:55
URL: http://annaochfati.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahha fyfan!

2009-12-27 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0