En läsares sämsta sex

Hanna har nyss träffat sin första pojkvän som hon är riktigt kär i men olyckligtvis visar de sig att denna kille är den sämsta sexpartern hon någonsin haft. "Vad ska jag göra? Ska jag aldrig mer få ha riktigt sex?"

I helgen hade de sex för första gången och Hanna säger att: "Ja, det var en fullständig katastrof! För det första var hans kuk liten, de kunde jag dock ha kunnat stå ut med men det stora problemet var att han var så väldigt osäker och klen. Jag föreslog att vi provade olika ställningar och
alla var fel"
 

Antingen fick han ont i armarna, benen och när Hanna red honom kände han sig mörbultad. Och nej, Hanna är inte överviktig!

"Det var även avtändande att han skrattade nervöst och ursäktade sig hela tiden. Det slutade med att vi fick avsluta och att jag fick runka av honom tillslut."

Hjälp mig dr jones vad ska jag göra? =(




Svar : Stackars dig Hanna, finns inte mycket att säga mer än att jag tycker att du ska dumpa den lilla tösen nu nu nu. Och fortsätta leta efter en annan pojkvän. För jag menar vad är ett förhållande utan bra sex? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0