drar igång med en novell;)

när jag var liten så umgicks vi alltid med våra familjekompisar, det var jag, min lillebror, en kille som är ett år yngre än mig och hans lillebror. Jag och deras äldsta kille, Johan heter han, hade en liten historia, vi var små och vi var söta. Vi låg uppe på deras vind i en litet utrymme och räknade till tre och blundade och sen pussade vi varandra.
Vi växte upp, slutade att pussas men blev goda vänner
Vi träffades varje år sådär ibland med familjen.
och ja, han växte upp och blev riktigt snygg.
En dag så skulle vi efter nästan två års uppehåll få träffa vandra igen, jag hade fyllt 16 och han fyllt 15.
Alla min känslor jag hade haft för honom när jag var liten var helt borta, men kunde ändå inte slappna av helt när jag var med honom. 
Jag hade verkligen tyckt om honom, han är snygg och jag hade alldeles för länge gått utan någon kille att leka med, vilket inte passar mig i överhuvudtaget, eftersom för att vara rak på sak, gick jag runt och var kåt, hela tiden.
Efter en trevlig middag satte sig barnen framför tv;n och när jag tröttnat på tvn, och istället satt och smygtittade bort mot johan, och märkte att han ite diskret tittade tillbaka så sträkte jag lite på mig, pushade ut bröstet bara en gnutta mer och sa sedan ursäkta, ställde mig upp och begav mig upp på övervåningen. 
Jag hade tänkt att utforska vårt gamla kärleks kryp-in. 
det var så mycket mindre än jag tänkt det. 
kröp in och stängde dörren,
samtidigt som jag studerade det pyttelilla rummet omkring mig, vandrade min hand neråt och jag började lätt smeka mig själv, 
när någon drar i dörren,
johan tittar in, ler charmigt och säger;
haha, du hittade hit?
Ja, säger jag, man kan ju inte glömma våra gamla minnen härifrån.
nej, verkligen inte säger han.
vi tittar på varandra och skrattar
vänder bort huvudet för att kunna trycka ifrån med armarna så att han kan få plats. när jag vänder tillbaka huvudet igen möter han mitt huvud i farten och kysser mig.
när våra läppar möts tar mina instinkter över,
mina händer tar tag i hans hår och jag trycker mig mot honom, får honom på rygg mot sovsäckarna som den lilla skrubben alltid var fylld med, 
hans händer är överallt, de letar sig upp över ryggen på mig, in innanför tröjan, inannför bh;n känner sig för, utforskar.
mina händer letar sig upp för hans mage, känner sig för över hans bröst medan jag hungrigt kysser honom. 
hans hand är plötsligt innanför min byxlinning, drar ner mina byxor och trosor medan hans fingrar smeker mig över min klitoris, han tar ett och två fingrar och trycker in dom imig.
en våg av njutning och kåthet sköljer över mig och vi snurrar runt, så jag hamnar på rygg.
hans läppar lämnar mina och han lägger upp mina ben på hans axlar
han börjar slicka min nu riktigt, rikgit våta fitta, han slickar min klitoris, han sticker in tungan, han leker, mitt huvud håller på att sprängas, känner hur jag snart kommer komma, klarar inte av det, spänner mig i en båge bakåt, jag har aldrig varit med om något liknande förut, jag som annars är blyg kan nu inte låta bli att låta tysta stön lämna mina läppar. 
sedan kommer jag i en otroligt krafig orgasm
utmattad tittar jag på honom, en antydan till svettdroppar i hans panna
jag kan inte hålla mina läppar ifrån hans
han smakar fortarande jag
och med min hjälp får jag ner hans byxor med
han har en snygg, smal mage, precis så som jag tycker är snyggt,
vita kalsonger och en stenhård bula som jag retsamt smeker utanpå kalsongerna
sedan drar jag ner hans kalsonger och kan känna hans kuk i handen.
den är stor, hård och utan att tänka på hur man gör lägger sig båda mina händer om den och börjar smeka den, röra fram och tillbaka och när han börjar stöna svagt, släpper jag hans släppar och börjar kyssa hans ollon.
långsamt kysser jag sedan ner för skaftet, 
tar in så mycket av den stora kuken som möjligt i munnen 
jag fortsätter till han inte kan hålla sig längre och sprutar hela sin sats i munnen på mig.
jag sväljer och kysser honom mjukt.
när byxor och kläder tafatt är påsatta går vi tyst ner till nedervåningen igen, vid spegeln i trappan stannar båda snabbt för att titta tillbaka på våra svettiga ansikten, och kåtheten som ligger som en dimma för ögonlocken.
så ropar mamma att det är dags att gå.
hela kvällen kan jag inte fatta att det hände
det var fantastiskt, det enda som saknades var att jag inte fick chansen att känna hans kuk.
inne i mig.
oskuld eller inte.
jag ville verkligen knulla honom.
mamma ska dit dagen efter för fika med hans mamma, följer med som oskyldigt sällskap och sitter och spelar glatt med i deras utdragna samtal. 
efter någon timme vaknar han och ser häpet på mig där jag sitter i köket
ger honom inte någon uppmärksamhet utan fortsätter samtala.
klockan halv tolv tycker mamma och hans mamma att vi alla borde ta en promenad, men eftersom johan inte riktigt vaknat, och jag är på humör så tackar jag artigt nej.
dom går ändå efter ett tag,
och då var det bara han och jag kvar.
han står i ena delen av köket och jag sitter på köksbänken i den andra, 
mi.. börjar han, men jag avbryter honom.
knulla mig säger jag!
samma sekund möter hans läppar mina och mina ben kramar runt hans midja
jag kan känna mellan benen, hur han redan är hård.
han drar av mig mina byxor, och drar ner sina egna
jag sitter på köksbänken och med fönstrerna ut mot gatan skulle vem som helst kunna se oss.
han stoppar försiktigt in ett finger och genom mitt direkta gensvar genom ett försiktigt stön lyftar han upp mitt ena ben på köksbänken.
slutar kyssa mig för en sekund och säger;
jag har alltid varit så jävla kåt på dig.
utan att han tänker och utan att jag tänker
tar han upp sin massiva kuk ur kalsongerna
leker med den mot min fitta och när jag är så sugen efter den, att jag skulle kunna skrika, 
tryckar han långsamt in den i mig.
den fyller upp hela mig
långt upp in i mig trycker han den
sen tar han tag om mig och för den in och ut
snabbare
han sticker in ett finger mellan oss och smeker långsamt samtidigt min klitoris.
jag tror att jag ska svimma
jag hade aldrig varit med om en sådan njutning förut
med händerna på hans rygg trycker jag honom mot mig
vill ha mer
vill trycka in den stora kuken några centimeter till in i mig.
in i min nyrakade, oknullade lilla tonårsfitta
han knullar mig,
för den in och ut
samtidigt som jag långsamt börjar jucka emot honom
så kan jag inte längre hindra ljud av njutning lämna mina läppar
jag stönar
han knullar mig snabbare
jag är så nära att komma
och jag känner hur hela kroppen krampar runt hans stora skaft
samtidigt som min andetag blir tyngre och tyngre och stönen högre
ser jag på honom hur nära det är för honom med
sedan går det för mig
det går i en gigantiskt översvämmande och omväldigande orgasm
samtidigt som det går för honom och jag känner hur kan sprutar ut allt han har djupt, djupt, djupt in i mig. 
vi sjunker tungt ihop på varandra, han fortfarande inne i mig.
han glider ut
och med tungan slickar han försiktigt upp 
det sista av sperman som rinner ur mig.

mer blev det inte den dagen
men, innan vi ska flytta in i vår nya lägenhet så ska vi bo hos dem i några veckor.

jag ser fram emot det..
tagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0