Fråga!:)

Daniel om Godnatt:
Jag är en kille som ska träffa en tjej om några dagar för att ha sex, det är första gången för henne och jag är ganska erfaren, och hon har sett min kuk förut och tycker att den är väldigt stor (19 cm) eftersom det är första gången för henne och hon är väldigt trång så tror hon att jag inte kommer få in den. Finns det något hon/vi kan göra för att jag ska kunna få in den, hon är själv ganska ung (14 år) och jag är 15 år.

Tack på förhand Dr. Jones.
Er blogg är bäst läser den varje dag. Händer att jag får stånd till den också hihi. Är det normalt?

Svar: En viktig sak för att detta ska fungera är att hon blir våt, så kåta upp henne ordentligt med mycket förspel. Stimulera klitoris. Prata mycket med henne under sexets gång, då hon kan tala om för dig ifall det går för fort. Se verkligen till så att hon blir upphetsad. Du kan också använda dig utav glidmedel. Silikonbaserat, elr vattenbaserat - kombinera det med kondom - viktigt! (om du inte har testat dig mot sjukdomar elr vill vara säker på att inte få oönskad graviditet!) Tänk verkligen på hur hon har det, försök få henne så lugn som möjligt då hon säkert ser detta som ngt stort i hennes liv och kan vara väldigt spänd.
Jag tror inte du är ensam om att bli upphetsad av att läsa om sex, och det är ju just det vår blogg innehåller - så då är det inte så konstigt att du får stånd, elr hur?;)
may the force be with you..;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för svaret. Jag ska ha en långt förspel så hon blir riktigt våt. ;)

Men jag vet inte riktigt om jag vågar köpa glidmedel och vart? Gud vad pinsamt :S



Thx dr Jones

2009-12-27 @ 01:09:13
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 02:12:12
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0