Lite svar från frågestunden..:)

hur känns det första gången man har samlag??
Här har vi två berättelser från när jag o en annan av oss förlorade den:
A****** *********
Det gjorde ont när han först tryckte in den, men sen tyckte jag att det genast gick lättare:)

vad ska man säga till sin kille för att han ska slicka???:)

Jag är så feg av mig så jag skulle nog inte våga fråga honom om det utan kanske lite lätt trycka ner hans huvud när vi håller på o strular elr nåt:) men jag har haft en sån tur så jag har inte behövt säga ngt alls de gånger jag blivit slickad. Men du! Killar frågar hela tiden om vi kan suga av dem o trycker ner ens huvud! så vrf skulle inte vi kunna göra samma sak? :P

 kan inte ni säga vad ni heter? :D
Eftersom vi har kompisar som läser den här bloggen så tror jag att de skulle bli misstänksamma om de får höra alla tres namn, men jag kan säga att jag börjar på A de andra får själva avgöra om de vill dela med sig av deras namn:)

Hur många har ni haft sex med? 
Jag har haft sex med åtta stycken, och nu går jag efter SEX inte oralt.. Det kan låta lite för vissa o för andra alldeles för mkt.. jag känner mig varken slampig elr oerfaren.. Det är bra för mig! :) Sen så har jag gjort det fler gånger med vissa av dem.. men det är en annan femma! ;)


 vilka är dom konstigaste platserna ni har haft sex på? xD
PROVHYTT! absolut det mest skumma jag varit med om! haha Jag o mitt ex gick i affärer o kollad epå kläder o så skulle jag prova ngt, han var väl medveten av att jag alltid hade velat prova på att ha sex offentligt. Så han blev nog inte chockad när jag ropade in honom för att "kolla på mina kläder" Jag tog första steget o började kyssa honom, men vi försökte vara tysta som möss! haha det är väldigt lyhört.. sen skyndade vi oss därifrån.. tycker frotfarande att det är lite pinsamt när ja tänker på det.. hahaxD

Jag vet inte om jag glömt ngn fråga men då e det bara att säga till! resten av svaren har ni längre ner annars! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0