Hur jag vill ha det!

Vad roligt att så många har hittat hit! Ni är såå välkomna :D

Jag tänkte berätta om hur jag vill ha det när jag har sex.
Först och främst vill jag ha en kille som är attraktiv, det behöver inte betyda att jag bara har sex med massa HETNGAR, nej en kille är attraktiv om den har en bra personlighet dvs rolig, snäll, och ja helt skön bara :)
Jag vill att han ska vara bestämd, ta intiativ och vara självsäker, som jag har sagt förut. Typ att ta ner handen och börja pulla mig när vi strular ellerhelt plötsligt byta ställning när vi har sex så att jag får det skönare.

Det viktigaste är nästan förspelet tycker jag, massera, pulla, slicka etc...
Alla killar kanske vet att tjejernas såkallade svaga punkt är klitoris. För er som inte vet så sitter den där de inre blygdläpparna går ihop ungefär. Det är som en liten knopp.
Där är det sätte skönt att bli slickad men innan ni börjar göra det så är det så irriterande men ändå så sexigt om ni retas lite med tungan först ;)

ja nu vet ni lite mer om det..

Hur vill ni ha det när ni har sex? (både tjejer och killar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0