ta åt er lite... :)

Lite tips, enligt mig..
1. MAGEN! - smek inte för mkt på våra magar! snälla! haha okej alla kanske inte håller med mig men jag känner många som däremot gör det! Jag ser inte mig själv som tjock men jag får verkligen panik när de känner på ens mage, haha usch!
2. Rör på tungan!! Finns inget värre än en kille som inte kan strula, om tungan bara ligger där o inte gör nåt!! ÅHH! 
3. o snälla, jag vet att det kan vara svårt ibland men försök o inte komma för fort så att vi tjejer inte hinner få någon njutning i det hela :)
4. säg inte "jag älskar dig" efter bara någon vecka! tjejer e inte dumma vi fattar att ni inte menar allvar o bara säger det för att vi ska släppa till.. haha
ja.. efter det här så kan jag gissa mig till att ni killar har saker som ni stör er på hos oss, så vad säger ni? Skriv ut era tankar här i kommentarsfältet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0