Bästa

Hejhej bloggen! Vi har fått in flera frågor på mailen men vi kan svara på dem imorgon ist.
Jag tänkte nu berätta om min bästa sexupplevelse.

Det började med att jag och mina 3 kompisar skulle på fest i stan. När vi hade varit där ett tag och inte så mkt hade hänt så tänkte vi gå hem. Men då kom ett gäng killar in som jag tyckte såg rätt bra ut men det var en kille som jag fick speciell ögonkontakt med och vi började prata. Mina tjejkompisar tröttnade o ville gå men jag sa att de kunde åka utan mig. Det var en stor balkong där festen var och jag och killen som vi kan kalla Oscar satte oss där och rökte, sen så börja vi strula och smeka varandra på kroppen samtidigt som vi var ute ( vi hade ett täcke på oss ) :P senare framemot 3 tiden (på natten såklart ) så hade de flesta gått och jag och Oscar strulade fortfarande. Vi bestämde oss för att gå hem till honom för han bodde i huset bredvid(det var så Oscar o han som hade festen kände varann.) När vi kommit in genom dörren och jag hoppade upp och la mina ben runt hans midja ( jag var lite full) :P
Då tryckte han upp mig mot väggen och jag blev väldigt upphetsad. Jag kände att han var hård och jag förde ner min hand o runkade honom. Helt plötsligt var låg vi i hans säng o allt jag ville var att få honom i mig. han gled ner till min mage o kysste den längre och längre ner medan han rullade ner mina trosor och han slickade mig. Det var en otrolig känsla som strömmade upp i min kropp och omfamnade mitt hjärt med värme och lust. Efter det blev jag så hemskt kåt och kunde inte vänta längre han blottade sitt kön och jag ljuger fan inte när jag säger att den var minst 20cm. långsamt nästan retsamt långsamt förde han in den och jag började stöna lite för högt kanske:P Det varade inte så länge men det var en underbar känsla. vi somnade rätt så snabbt efter, då vi var helt utmattade.  Jag gick därifrån tidigt på morgonen och har inte träffat honom sen den gången tyvärr, men kanske var det bara menat att vara för en gång.. Hur var din bästa gång?

Kommentarer
Postat av: Alex

Min bästa sexstund var när jag och en tjej Anna gick hem till mig (vi var 14 år) och vi skulle kolla på film men båda var så kåta på varandra så hon hoppade upp i min famn och jag bar ner henne till sängen, hon låg på rygg med benen runt min midja samtidigt som jag låg över henne och strulade, vi förstod snabbt att vi skulle ha sex. (ingen av oss var oskuld) Och hon skämdes och vart röd i ansiktet. Jag friågade vad som hade hänt. Hon svarade att hon hade glömt raka sig. Jag vart nästan äcklad och väldigt avtänd för man ville inte slicka någon med hår. för man vill ju inte få hår i "maten"? Jag svarade att det var lugnt för jag ville ju inte såra henne på något sätt. Jag funderade snabbt om jag ens skulle våga göra något med henne den kvällen annat än att strula. Hon frågade mig snabbt om jag hade en rakhyvel att låna. Och naturligtvis hade jag det så vi bestämbe oss att gå till duschen där vi snabbt drog av oss kläderna och hoppade in i duschen tillsammans. Hon var lite hårig inte så farligt. Hon skämdes lite så när vi stod i duschen med rakhyveln frågade jag henne om jag skulle raka henne, eller om hon ville göra det. Hon lät mig göra det. Hon särade på benen och tillslut vart hon len som en babyrumpa, Nu vart jag plötsligt väldigt upphetsad och min kuk växte enormt. Efter vi var klara i duschen så gick vi till min säng. Jag har en 120 säng. så la vi oss i sängen och hade en grymt förspel jag kom flera gånger i hennes mun när hon sög av mig. Hon älskade att svälja min orgasm som jag hade sprutat i hennes mun. Hon sög fortare och fortare samtidigt som hon runkade mig. Tillslut stoppade hon ner min kuk längt ner i hennes mun, nästan så att den gick ner till halsen tror jag. Detta var fantastiskt upphetsande så jag kunde inte stå emot att spruta en omgång till i hennes mun. Men nu vart det min tur att slicka henne. Jag började med att slicka och suga lite lätt på hennes stora tuttar som var mycket runda och fina. jag gick sakta och säkert ner och slickade henne mellan benen, det var så upphetsande att slicka en så len och fin fitta. hon stönade högre och högre, och ännu högre när jag slickade på klitoris. jag började slicka henne fort samtidigt som jag pullade henne hårt. Hon stönade så högt till hon kom med en orgasm i flera omgångar. Jag och Anna hade därefter sex med 3 olika sexställningar, missionären, doggy style och hon red mig. Själva sexet var fantastiskt skönt, det märktes att hon hade gjort det många gånger. Vi somnade skönt och dagen efter gick hon hem och vi sågs i klassrummet när helgen var slut.



( Dr Jones. Hoppas du kan lägga ut min sexupplevelse här på din blogg, skulle vara jätte kul och se vad andra tycker om den, och även du. för det var mitt bästa sex och jag tyckte det var något väldigt speciellt, jag undrar om det verkligen verkade speciellt, skulle vara jätte snällt om du la ut min sexupplevelse här på bloggen) Tack på förhand / Alex

2009-12-16 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0