Din fråga, vårat svar




"Hej dr.s jones! Jag är en tjej på 12 vårar, jag undrar om man kan bli gravid om man har webbsex. Jag börjar bli väldans orolig för jag har fått kraftiga magsmärtor o min mens är ett halv år för sen. snälla svara dr.s Jones! Eran blogg är bäst och jag tror att ni kommer hjälpa många därute!"



Svar: Hejsan! Den här frågan känner jag igen och har nog svarat på den förut. Det är såhär att du kan inte bli gravid om din kropp inte har kommit i kontakt med en mans (kille, pojke, grabb) spermier. Du har alltså förmodligen ätit något konstigt som din mage reagerat på. Det där med din mens har jag ingen direkt förklaring på förutom att du kanske är undernärd. Kontakta närmsta UNGDOMSMOTTAGNING. huggies. juste kom ihåg att alltid använda gummi(kondom för er lite efterblivna)

Ps. Vi beklagar reklamtexten uppe i bild men vi har haft så mycket sex idag så vi orkar inte ändra just nu.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack för svaret =)

2009-12-08 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0