Camsex!

Camsex! sex sex sex... vanligt, oralsex, analsex o ja.. CAMSEX! Vem har varit med om detta? Jag har iaf haft det och jag vet att en till av oss också har gjort det;) En gång hittade jag en kille på en hemsida o vi började chatta.. det hela slutade med att vi visade den nedre delen i cam för varandra. Samtalet blev allt mer intensivt och vi började ta av oss kläderna. Jag smekte mina bröst och han runkade. Ja hela alltet påminde lite om den där videon här nere bortsett från att vi inte är syskon som tur va!! hehe:P Sen var jag tvungen att gå o vi har inte chattat sen dess, jag visade inte ansiktet o det tycker jag inte att ni bör göra heller, för det kan bli riktigt pinsamt om ni på ngt sätt skulle träffas sen i verkligheten.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0