Bästaste

Fråga: Vad är det bästa en kille har gjort mot er i sängen xD?

Hehe förlåt men jag är bara tvungen att fråga :)


Svar: Säg inte förlåt för att du frågar, de är bara kul med mer frågor! Iallafall till din fråga, hmm de bästa en kille gjort för mig i sängen.. de kan bli svårt att komma på något eftersom jag har haft väldigt tur med mina sexpartners och alla varit otroligt bra. Men de bästa var när mitt ex Daniel bjöd hem mig till han. Hans föräldrar var borta över helgen. När jag kom in i hans föräldrars rum hade han lagt rosenblad över sängen, vi la oss på sängen och började strula. Han masserade mina bröst medans jag runkade av honom. Sen tog han fram en min dildo och började köra den på mig medans han slickade mig och ja jag lovar att jag kom MINST 3 gånger på bara några minuter. De var så jäkla skönt. Sen efter de, så hade vi ännu mer förspel och han masserade min rygg och kittlade mig på ryggen (han visste hur svag jag var för de) och ja, han tog helt enkelt bara hand om lilla mig och självklart tog jag hand om han tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0