Att suga av någon

Vi fick en fråga om hur vi gör när vi suger av någon och vad man ska göra om man stöter i tänderna i kuken medans man suger av någon ....



Jag har nog aldrig undrat riktigt hur man suger av, de är liksom bara något jag vetat(?) sen självklart har jag ju lärt mig ett par knep som gör de extra skönt för killen :)

Hur man SKA göra är svårt att säga. De underlättar med mycket saliv, stimulera ollonet (sug/slicka). Min uppfattning är att de flesta killar gillar deep throat mycket. (när du tar hela kuken i munnen)

Och så var de någon som frågade om tänderna stöter i, ja dom kan man råka komma åt med, min kompis tex kan  inte suga av, har hört av killen hon gjorde de på att hon stöte tänderna i hela tiden. Det är klart tänderna kan komma i ibland, men ibland inte... De du ska tänka på är att ha munnen  så mycket öppen som möjligt, det går nog bra ska du se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack nu känner jag mig lite säkrare:)

2009-12-24 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0