Att runka elr att inte runka- det är frågan..

1. Skulle du kunna beskriva typ hur man runkar av en kille ? Jag har haft sex men har "klarat" mig från att runka av någon.. Men vilket är lite pinsamt för jag vet inte hur man gör, tänker sen på när man väl ska göra det..
2. När märker man att man vågar gå innanför byxorna på en kille ? Finns det nått tecken ?
svar: 
1. oj.. det här är som frågan om hur man strular.. det bara kommer när man är i den situationen:S Men min erfarenhet är att killar gillar när det är "trångt" Men håll inte För hårt bara. Du kanske kan låtsas lite som att du mjölkar en ko.. haha okej, dåligt exempel men hur ska jag förklara.. men om killen smeker dig samtidigt o han kör på i en snabbare takt så kan detta betyda att han vill att du ska göra detsamma. Kanske är det som en reflex när han själv runkar o gör snabbare.. om du förstår? Rör vid ollonet mkt!! :)
2. Menar när man liksom vågar sticka ner handen..?:P När man strular med en kille så är jag ganska säker på att han oftast vill att man ska smeka honom. Jag strulade med en kille en gång som knäppte upp byxorna med en gång och tog fram den när jag bara snuddade vid hans mage.. Så ett tecken är väl när killen är tillräckligt intresserad utav dig så att du har chansen till detta så är det dags.. t.ex att strula..;)

Hoppas mina halvvirriga tips hjälper dig en aning! :) och som vanligt om ni läsare har ngt mer att tillägga så vore det schyst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0