allmän sexupplevelse:)

Har ni någon gång gjort något bland folk? vi skrev ju tidigare om hur vi hade blivit pullade in public..:P Jag o mina kompisar hade fest för några helger sen på mitt kompis land där blev jag ganska full (ovanligt.. ) En kille hade också blivit rätt full och tillslut däckat i ett sovrum, så jag o en annan söt kille gick in dit för att "se hur han mådde" Vi började strula o jag drog ner honom i sängen o vi började långsamt klä av oss. Han tryckte lätt ner mitt huvud o jag sög av honom där vi låg bredvid den här killen som däckat (!!!!) Sen började vi ha sex, men dumma som vi är så var dörren öppen och folk började undra vad som hände därinne och de öppnade dörren hela tiden! Lite irriterande haha till och med mitt ex som också var där gick in säkert två gånger. När vi kom ut visste alla vad som hade hänt o killarna där retades lite o hittade på en massa saker som att han har klamydia o flickvän o hela skiten, vet  iof inte om det är sant men oftast bygger lögner på avundsjuka..;P 
Han var otroligt erfaren och visste vad han gjorde så det var värt de pinsamma dagen efter! Hur är det med er? har också haft sex bredvid en däckad kille kanske?:)

Kommentarer
Postat av: felicia

har haft sex bredvid en däckad tjej på nyår förra året med mitt ex :)

2009-12-17 @ 22:57:56
URL: http://feliciazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0