Veckans sexställning

Okej jag vet att de inte gått en vecka en men kunde inte hålla mig från att tipsa våra fina läsare om denna sexställning. Jag prövade den nämligen med min pijkvän idag & de var hur skönt som helst!!!!!



Sittande lap dance


Tjejen sätter sig i gränsle över killen och tar sina ben runt killens rygg. Sedan är de bara att börja köra fram & tillbaka i en lugn takt. Plus att den är enkel att få till också. Okej kanske inte skulle rekommendera den för en nybörjare men för er som varit i förhållanden ett tag och kan er grej är de bara att köra på. Medelsvår alltså. Men otroligt skön. + att tjejen & killen mer hör ihop, vet inte hur jag ska förklara de. Men de är mysigt att kunna hångla medans man håller på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0