Udda ställen att ha sex på (inskickat av en läsare)


Hej, idag hade jag och min pojkvän sex i grannens lägenhet, dem är på semester och pojkvännen ska mata deras fiskar under den tiden, så vi passade på idag och ha sex i granndotterns säng, ett litet udda ställe. Annars har vi haft sex på ett bad, skogen, i en vedbod, på stranden, i en kompis soffa på nyårsafton framför mina kompisar, min mamma och pappas säng, på min skolas toalett, på en bänk utanför en skola, i soffan, i sängen, i en trappa utomhus, busshållplats + en massa fler ställen som vi inte kommer på just nu Vi känner oss lite galna, :P men vafan spelar det för roll, det är bara spännande att testa olika ställen!
Vart är ditt mest udda ställe som du haft sex på? ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag pullade mig själv med en rakhyvel en gång, där bak, ganska liten men endå, jag börja pulla hårdare, sen kom det ut lite blod (dock var jag oskuld) och sen öppnade mina blygdläppar sig, alltså kunde jag dra ut dem , betyder det att jag har tappat oskulden ? för det var inte så innan ;o

snälla svara!

2010-01-21 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0