ttyn xD

Hejsan! Jag är verkligen jätte ledsen att ingen av oss har uppdaterat. Jag har varit upptagen hela dagen och kommer inte kunna blogga på hela helgen. Jag kommer inte kunna ha tillgång till internet. Tyvärr. Men vi får väl hoppas på att de andra två som också driver bloggen kommer uppdatera :) Jag vet att de har fullt upp med sina pojkvänner, men vi får se hur det blir!

Nu blir det utgång och sedan ska jag åka till göteborg imorgon(det är därför jag inte kommer kunna uppdatera) Kram på er!

// Smulan

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera noveller snälla ? :D

de blir inte lika kul då man går inn i sidan för där finns de alldeles för många å man orkar direkt nt välja .. de blir roligare om man läser de härifrån, så mer noveller! hela tiden :D

puss på er, sjukt bra blogg, me like it.

2010-01-30 @ 19:00:08
Postat av: Anonym

asså!

det här är till er två andra som också driver bloggen!

tänk dom som följer bloggen inklusive jag!

ni värkar ju aldrig göra inlägg och det är faktiskt bara smulan tycker jag som gör inlägg kom igen nu!!

ni brukar ha gjort fler inlägg vid den hära tiden men inte ETT ÄNDA nu

förutom smulans då lr om hon gjorde den igår kväll.

Nu är hon ju i göteborg och tänk om iv inte får nåt inlägg på hela helgen för ni inte angarerar(stavning) er ! snälla tjejer !

eran blogg är ju bäst gör den inte dålig nu

pga lite inlägg <3

jag puschar er lite nu och hoppas att ni tar åt er det här !<3

2010-01-30 @ 20:31:48
Postat av: emelie

det verkar bara vara du som uppdaterar :/

2010-01-30 @ 23:50:38
Postat av: Anonym

Håller med föregående! (: hoppas ni kan uppdatera snart!

2010-01-30 @ 23:54:03
Postat av: Doktorsmek

jag har sexblogg jag me :D

2010-01-31 @ 11:46:04
URL: http://doktorsmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0