novell

Galen sexfest del 3

Det är lördagkväll. Det har gått över en vecka sedan jag sist träffade Wilma på festen hos Krille. Hon hade inte varit i skolan under hela veckan. Jag började att bli orolig att hon inte ville träffa mig igen efter vad vi gjorde tillsammans med varandras underliv förra helgen.
Jag vill inte att vi ska sluta att vara bästa vänner bara för att jag vill slicka och nafsa hennes bröst och pulla hennes fitta tills hon får en orgasm. Jag har inte blivit kåt av en enda kille denna vecka. Allt jag vill är att ha henne naken i min säng. Jag vill pulla henne och slicka henne och vill att hon gör desamma med mig.

Telefonen ringer.

- Hej det är Rachel

- Öhhm heej sa en välbekant röst och jag visste att de va Wilmas och jag log.

- Hej Wilma! Är allt bra med dig? Du har varit borta så länge är allt ok?

- Jaaag mår bra, inga fel alls. Jag undrar... Va ska du göra ikväll?

- Ehm inget speciellt, jag hade tänkt se på lite filmer och ha eget spa, skulle du vilja komma?

-Eeeh jaa.. jo det skulle jag väll vilja, har du allt du behöver till spaet eller vill du att jag tar med något?

- Jag tror att jag har allt, jag och mamma var och handlade idag innan hon och pappa åkte till flygplatsen.

Egentligen så följde inte mamma med och handlade utan jag fick 1000kr att spendera denna vecka i stort sett hur jag ville. Tur att hon inte ville följa med för då hade jag inte kunnat smyga in på sexbutiken för att köpa min egna första porrfilm. Det blev en film för lesbiska med mycket heta och kåta tjejer.

- Ja just ja de skulle resa bort denna helg va ?
- Aaah 2veckor till Thailand, jag är väldigt avensjuk men jag gillar att ha huset för mig själv.

- Då kommer jag över om några minuter då? Jag ska bara duscha och fräscha till mig.

- Okej vi ses snart hejdå. Jag la på luren. Va hade hon menat med att duscha och fräscha till sig? Vi ska ju ha spa med massa geggor hos mig. Nu fick jag plötsligt bråttom att också försöka fräscha till sånt som gick att fixa innan, ifall att jag skulle vara naken inför Wilma sen.

Jag hoppade in i duschen och tog fram intimraklödder och rakhyveln sedan rakade noggrant mitt underliv och så mycket runt mitt rövhål som gick. Jag kände mig lite småkåt när jag stod där och rakade mitt bara unga rosa underliv. Jag slängde rakhyveln på golvet och tog ner dusch munstycket och förbi de varma strålarna mot mitt kön. Åååh de kittlade de retfullt skönt.

Precis innan jag höll på att få en orgasm så ringde det på dörren. Jag torkade snabbt av mig och drog på mig min röda bh med matchande string och över drog jag på min mitt nya spetsnattlinne som var kolsvart. Håret hann jag inte göra mycket åt utan det fick vara rufsigt och blött.

Jag öppnade dörren och där stod hon, min svarthåriga gudinna. Hon var lätt sminkad och hade också rufsigt hår som om hon hade nyligen blivit hårt knullad.

Jag såg henne djupt i ögonen och blinkade så att hon förstod att de bara var att gå in. Hon skådade min kropp uppifrån och ner och log. Hon ställde ner sin väska på golvet och knäppte upp sin pälsjacka. Jag svalde saliv av chock när jag såg va hon hade på sig under. Hon hade en lila spetsbh med matchande string och strumpband.

Jävlar var hon va sexig. Hon log av att se min chockade och kåta blick. Hon gick sakta och förförande fram till mig och blåste lätt i mitt öra. Hon luktade så gott det var den exotiska parfymen som hon hade fått av mig när hon fyllde år. Jag tog ett djupt andetag och de ryste i hela min kropp.

- Jag vill ha dig här och nu! stönade Wilma i mitt öra.

Jag brydde mig inte ens om att ge henne ett svar innan jag kysste henne passionerat. Hennes läppar var så lena och fylliga och hennes tunga var våt och len i min mun. Jag började sedan att kyssa hennes hals och knäppte upp hennes bh. Jag lät min tunga leka lätt och länge med hennes hårda bröstknoppar.

Jag vet inte vad som flög in i mig med jag blev galet kåt och puttade henne bakåt och lyfte upp henne på byrån. Jag särade på hennes ben och drog stringen åt sidan. Jag börjar att slicka lätt med tungan och sedan hårdare och så stoppade jag in två fingrar och pullade henne samtidigt. Hon stönade högt och de fick mig ännu mer tänd.

Jag kände att min fitta pulserade lika mycket som hennes och vi var båda superkåta. Jag körde in så mycket som möjligt av hennes sköna underliv in i min mun och gnuggade munnen hårt emot den medans jag roterade med min tunga. Hon tog hårt tag i min rygg och började att klösa och riva den hårt. Först trodde jag att de skulle göra ont av hennes vassa naglar men till min förvåning gjorde smärtan mig bara ännu mer fylld med adrenalin och ännu kåtare! Jag kände att de rann ner fittsaft för mina ben och Wilma började att skrika ut.

- Ååååh Åååh Rachel! Sluta inte ! Jag kommer , jag kommer! Ååååh sluta inte ! Ååååååååååååh! Jag kände hennes våta fittslem rann in i min mun och jag sög i min den nöjd över hennes kraftiga orgasm.

Vi både fick ta en stund att lugna ner oss och torka av varandra vätskor inne på badrummet.


Det står att det kommer en fortsättning på denna också.. Kanske jag lägger in den också! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, ni har en jättebra blogg!!

Kan inte ni lägga in nästa del av novellen snart? Allt annat är också bra, men novellerna är lungt bäst! Kramar<33

2010-01-03 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0