novell

Söndags leken

Jag är de ändå barnet i vår familj, men våra grannar har en dotter som jag har varit vän med sedan jag var nyfödd. Hon är två år äldre än mig men de har aldrig spelat någon roll, hon har varit som en stora syster till mig.
Varje söndag har vi middag memma hos oss, och när vi var små så brukade vi gå över till henne och leka kurra gömma eller titta på film. Nu när vi är äldre så gör vi inte de längre utan vi sitter kvar vid matbordet och pratar med våra föräldrar om hur veckan har varit. Förra söndan så satt vi och åt precis som vanligt, men när vi hade ätit upp så frågade Greta ( min granne alltså) om jag ville komma över och spela wii. Precis som förr, sa pappa.

När vi kom in hos henne så kände jag doften av henne, hon doftade något speciellt. Hela deras lägenhet doftade som henne.
- Kommer du ihåg när vi var små, sa hon.
- Ja de gör jag, sa jag.
- Vi brukade leka kurra gömma, och när du hittade mig så fick du en puss.
- Ja just de, sa jag och jag blev lite röd om kinderna.
- Och kommer du ihåg den där gången vi lekte doktor?
Jag tänkte efter, de var den bild som jag hade haft i huvudet hela mitt liv. Den bilden jag runkade till.
Vill du leka? sa hon.

Hon var ju 16 år, ville hon leka?
Hon satt på sängen och jag tog på mig hennes morgonrock.

- Jasså du hade lite ont?
- Ja, jag har haft ont i benen, sa hon.
- Ja, men då måste vi väl ta en titt.

Hon la sig ner på sängen. Jag började känna på hennes ben.
- Du kan ju inte känna så där heller, du måste dra ner mina strumpbyxor.
- Jag drog upp hennes kjol. Jag drog försiktigt ner hennes strumpbyxor, och började känna på hennes ben.
- Var gör de ont, sa jag.
- Ja lite högre upp, sa hon och skrattade till.
Jag började långsamt känna mig högre upp. Tills jag hade händerna på hennes trosor.
- Äh gör de här ont, sa jag och klämde lite på hennes lår.
- Nä asså du är fortfarande lite långt ner, sa hon.
- Ja, för att kunna kolla de måste jag nog ta av dig dina trosor.
- Okej då doktor, sa hon med ett flin på läpparna.
Jag drog ner hennes trosor och såg hennes fitta. Jag kände hur adrenalinet pumpade och jag blev hård. Jag drog igen rocken för att dölja mitt stånd.
- Okej, nu kommer jag känna efter var de för ont, sa jag.
Jag drog mina fingrar i hennes fitthår. Jag tog mina fingrar och stoppade upp dom i hennes fitta.
Hon drog ett tungt andetag och jag kände hur hon blev kåt. Jag drog mina fingrar fram och tillbaka tills hon tog tag i min rock.
- Vill du knulla? Sa hon
- Ja, ja de vill jag, sa jag.
Jag satt mig på henne och drog av hennes tröja. Kände på hennes bröst. Jag knäppte upp hennes BH och där var dom, dom jag hade drömt om. Dom jag alltid velat klämma på. Jag tog tag i hennes bröst och smekte dom, jag sög hennes nippels.
Jag slet av mig min tröja och knäppte upp mina byxor.
Jag ställde mig på golvet och tog fram min kuk. Hon satt sig upp i sängen och tog den i sin mun. Hon sög, hon hade mitt ollon mot sina läppar och sög. Jag tog mina händer om hennes huvud och tryckte de mot mig, de kände så jävla najs. Hon la sig ner på sängen igen och jag tog av mig kalsongerna och la mig på henne. Jag särade på hennes ben och förde in min kuk.
Hon var lite trång.
- Ahh, skrek hon.
Jag kysste henne och pumpade in och ut. Jag smekte hennes bröst
- Funk me!!! Skrek hon.
- Kom igen , fuck fuck fuck me, jag är en tjej som måste lära sig att ta kuk.
- Knulla mig bakifrån, sa hon.
Jag vände på henne och och körde henne doggystyle. Jag hade händerna om hennes bröst och pumpade in min kuk i henne. Fram och tillbaka.

Vi kom samtidigt och jag kom rakt in i hennes fitta. Vi låg bredvid varandar och pustade ut.
Hon satt sig gränsle över mig och förde in min slappa kuk i henne fitta igen och började rida, samtidigt som hon kysste mig.

Jag kom igen rakt in i hennes fitta. Hon la sig bak igen, jag reste på mig och särade på hennes svettiga ben och slickade hennes håriga fitta.

- De här måste vi göra igen, sa jag till henne när hon klädde på sig.
- Ja, nästa söndag ska vi ju ha middag igen.



Jag tänkte att vi kan ha en liten omröstning.
Vad vill ni att nästa novell ska handla om?

Ska det vara lesbiskt, analt, oskuld, onani, bondage, bög, hetero, kinky? Ja vad tycker ni?

Godnatt sexmaskiner!

Kommentarer
Postat av: tobbe

att en tjej som är oskuld tar kuk i alla 3 hål samt att det är 2 tjejer till som suger kukarna lite då och då! ;)



Puss och kram

2010-01-16 @ 00:44:26
Postat av: Anonym

kinky!

2010-01-16 @ 01:20:53
Postat av: Limpan

Haha, skulle vara najs om den handla om oskuld. Lite mer spännande då på nått sätt.

2010-01-16 @ 01:31:23
Postat av: Anonym

oskuld och tonåringar ;)

2010-01-16 @ 14:02:36
Postat av: jennifer :)

Jag tycker ni kan blanda lite :)

2010-01-16 @ 16:00:40
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lesbiskt;-)

2010-01-16 @ 16:02:56
Postat av: Anonym

oskuld och kinky.

2010-01-16 @ 16:35:08
Postat av: Joel

Oskulder och kinky!

2010-01-16 @ 18:04:18
Postat av: Anonym

kinky

typ ung tjej och lite äldre kille, beskriv honom i varje öiten detalj han ska vara as het!!!!!!!!!!!!!! :D:D

2010-01-16 @ 21:57:58
Postat av: Anonym

Bondage ;)

2010-01-17 @ 09:22:46
Postat av: Anonym

oskul, tånorningar, kinky! :D :P

2010-01-17 @ 17:33:07
Postat av: Alex

Jag tycker ni borde skriva om en tjej som ska tatuera sina bröst (en kille ska tatuera dom) resten får ni komma på!

2010-01-17 @ 20:57:02
Postat av: Anonym

lesbiskt!!!

2010-01-17 @ 22:31:39
Postat av: Anonym

LESBISKT!!

2010-01-18 @ 18:08:26
Postat av: Anonym

oskuld snälla

2010-01-19 @ 16:27:27
Postat av: Anonym

en tjej som är oskuld som är 14 och en kille som är 15 :)

2010-01-20 @ 21:07:24
Postat av: Anna-Lena

tjej oskuld kille gjort det flera gånger,de håller på hela natten, jätte dirty och sexigt, sånt som man själv blir kåt av

2010-01-23 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0