Grädde

Har ni någon gång haft "mat-sex"? Alltså att man tex lägger grädde på sin partner och slickar upp de. HIhi. Jag och min pojkvän hade de igår först la han grädde på mina bröst och slicckade bort den, sen gick han längre och längre ner. När han kom ner till min fitta var de som himmelriket!!! Åh de var jätteskönt. Och kul att testa någonting nytt (tidigare hade jag bara gjort med olika slags oljor) + grädde är ju skit gott!

Så om du känner att du och din pojk/flick - vän har tråkigt sex är de bara att liva upp de med mat, ja så enkelt är de :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

om man är laktosintollerant och inte tkr om sån sojagrädde som det är på bilden och man hatar choklad vad ska man ta då??:D hahahha..:D

2010-01-18 @ 16:30:17
Postat av: sofi

låter sjukt najs :)

2010-01-18 @ 17:39:49
Postat av: dr jones

Vanlig grädde? ;)

2010-01-21 @ 16:16:02
URL: http://drjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0